回覆  mail4kawai


    我好小用HDR.咩叫POST FOCUS呀?
我用AFS.單點.
佢用電子快門就插一聲. ...
wingkps2 發表於 2016-6-12 00:59

冇玩P記近期機身唔太熟,但見佢有個功能係可以拍攝完之後先決定對焦位置,實際上佢係響拍攝嘅時間微調對焦連拍

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  mail4kawai


    我好小用HDR.咩叫POST FOCUS呀?
我用AFS.單點.
佢用電子快門就插一聲. ...
wingkps2 發表於 2016-6-12 00:59

電子快門係冇聲(D聲唔係由快門造成).

TOP

點解呢...聽日要唔要去P記問下.

TOP

點解呢...聽日要唔要去P記問下.
wingkps2 發表於 2016-6-12 01:06

你用第二部機錄一般片(連聲)來睇下.

TOP

我最新既機都係GM1,答你唔到

TOP

我最新既機都係GM1,答你唔到
必思 發表於 2016-6-12 01:10

E部機本身個快門同以前D機有D唔同(轉左電磁快門).

TOP

咁冇野啦.
calvin83 發表於 2016-6-12 00:46



所以我用快慢咭都唔覺有乜分別

TOP

大家聽下.環境係嘈D,但會好清楚聽到快門聲,
https://www.youtube.com/watch?v=e5oh7-K90BU

TOP

點解呢...聽日要唔要去P記問下.
wingkps2 發表於 2016-6-12 01:06

如果係3下聲,我懷疑係開左曝光包圍之類嘅功能

via HKEPC Reader for Android

TOP

大家聽下.環境係嘈D,但會好清楚聽到快門聲,
wingkps2 發表於 2016-6-12 01:13

我聲到兩下聲, 正常(E部機冇電子前簾快門).

TOP