mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
回覆 mail4kawai 我好小用HDR.咩叫POST FOCUS呀? 我用AFS.單點. 佢用電子快門就插一聲. ... wingkps2 發表於 2016-6-12 00:59
TOP
calvin83 當前在線
鏡頭玩家
長老會員
wingkps2 當前離線
進階會員
點解呢...聽日要唔要去P記問下. wingkps2 發表於 2016-6-12 01:06
必思 當前離線
我最新既機都係GM1,答你唔到 必思 發表於 2016-6-12 01:10
咁冇野啦. calvin83 發表於 2016-6-12 00:46
大家聽下.環境係嘈D,但會好清楚聽到快門聲, wingkps2 發表於 2016-6-12 01:13