靚價
jeremymak 發表於 2021-6-1 15:20



    係幾吸引

TOP

冇A1回收價
wingkps2 發表於 2021-6-1 15:19



    我用半價同你回收咪得囉

TOP

幫你問左,5000蚊喎, 即日可交
mail4kawai 發表於 2021-6-2 09:42



   鎂?

TOP

回覆 90# mail4kawai


    突然又走出黎.

TOP

回覆  mail4kawai


    突然又走出黎.
wingkps2 發表於 2021-6-2 12:06

咁啱行過

TOP

咁啱行過
mail4kawai 發表於 2021-6-2 22:28

唔好錯過

TOP

本帖最後由 pc1668 於 2021-6-3 14:47 編輯
我今日去永成 Trade 左部 D850 啦  , 帶 body , 電 , 叉機就 ok
伙計 check 機, 佢會用手機影幾張外觀相俾 ...
diedieceo 發表於 2021-5-17 02:07

琴日終於去天祥 Trade左部850上Z, 成過程15mins到,sales主要都係試下部機正常操作,睇下sensor有冇花 ( ...
Mj1314 發表於 2021-5-17 10:25


It seems DSLR got no future ... the time has come  

Luckily sold my D700 long ago, otherwise it will be "for collection only"

Btw, the upcoming Z 28 F2.8 and Z 40 F2 pancake are nice.  Be prepared to get one  

TOP

明白嘅...
重點係我部Z6無盒, 無相機帶!
cody2k 發表於 2021-5-17 13:17


Trade-in Z6 for Z7ii

TOP

屋企有兩部單反, 可以去trade in  

via HKEPC Reader for Android

TOP

TOP