我兩部都係二手.
calvin83 發表於 2017-8-20 20:01

用得開心就得...........

TOP

用得開心就得...........
eddychoy04 發表於 2017-8-20 20:05

其實E家都係買番來放係度先, 玩兩下可能又賣左佢.

TOP

恭喜魚導
aichun 發表於 2017-8-20 19:40


THX


   
已經入左兩次em5 1代的路過.
calvin83 發表於 2017-8-20 19:42


點解要咁入2次??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

THX


   

點解要咁入2次??
我係小魚兒 發表於 2017-8-20 20:19

唔玩就放, 防潮箱冇位放咁多相機.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好癲...
killuakam 發表於 2017-8-20 20:20


佢又準備囀會 S 記

TOP

佢又準備囀會 S 記
eddychoy04 發表於 2017-8-20 20:36

A9?????

TOP

A9?????
calvin83 發表於 2017-8-20 20:38

Yes............

TOP

換啦
aichun 發表於 2017-8-20 19:44


邊有錢

TOP