提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實我想講,如果好舊個支200/2,
同新果2支200/2,感覺唔到分別的話,
轉會都唔會感覺到咩分別

所以玩多個system係更經濟做法。
如果budget唔夠負擔多另一個system又係另一個問題lu。。。

TOP

呢樣又錯唔晒,高ISO D3s表現好過D4 XD
neofung 發表於 2013-2-16 20:31



    我等緊 D4X 出....

TOP

回復 93# kevinckcheung


    我等梗58 noct AFS nano 化,大家認為有無chance 會出?

TOP

本帖最後由 人中之龍 於 2013-2-17 11:24 編輯
回復  kevinckcheung


    我等梗58 noct AFS nano 化,大家認為有無chance 會出?
kazami00 發表於 2013-2-17 09:18 AM


好低機會啦,想當年果枝Noct 58mm,係人手研磨,做非球面鏡片,產量不多,買少見少,所以宜家升值十分快

TOP

好低機會啦,想當年果枝Noct 58mm,係人手研磨,做非球面鏡片,產量不多,買少見少,所以宜家升值十分快: ...
人中之龍 發表於 2013-2-17 11:21



    問題現在高ISO 質素不弱,根本不用要去到F1.O 光圈。出來省招牌多像CANON L 50 1.2 咁全開光圈都好柔,而NIKON 是高反差行先。所以50 1.4 以足夠。

TOP

樓主買部iphone影算la

TOP

問題現在高ISO 質素不弱,根本不用要去到F1.O 光圈。出來省招牌多像CANON L 50 1.2 咁全開光圈都好 ...
lv123 發表於 2013-2-17 11:59 AM


師兄,你講得無錯,70's-80's初既年代,係Nikon機械機既黃金時代,好多Nikon銘鏡,都係呢個年代既產物(AI, AI-S mount),加上當年高ISO菲林,限制比較大,閃燈使用亦未普及,大光圈鏡頭,有一定存在價值,現在科技進步,時代不同了,不用開盡光圈,推ISO就可以解決問題了

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果想要 0.95 / 1.0 / 1.2 既景深, 你攞支細光圈鏡推 ISO 來示範下???     ...
PhotoSir 發表於 2013-2-17 01:08 PM


牛Sir,你用Photoshop filter咪OK囉,使乜用大光圈鏡頭,下次唔好穿崩啦

TOP