neneaee 當前離線
I'm always close to you
Banned
TOP
neofung 當前離線
進階會員
kevinckcheung 當前離線
呢樣又錯唔晒,高ISO D3s表現好過D4 XD neofung 發表於 2013-2-16 20:31
kazami00 當前離線
人中之龍 當前離線
長老會員
回復 kevinckcheung 我等梗58 noct AFS nano 化,大家認為有無chance 會出? kazami00 發表於 2013-2-17 09:18 AM
lv123 當前離線
好低機會啦,想當年果枝Noct 58mm,係人手研磨,做非球面鏡片,產量不多,買少見少,所以宜家升值十分快: ... 人中之龍 發表於 2013-2-17 11:21
diff 當前離線
中級會員
問題現在高ISO 質素不弱,根本不用要去到F1.O 光圈。出來省招牌多像CANON L 50 1.2 咁全開光圈都好 ... lv123 發表於 2013-2-17 11:59 AM
PhotoSir 當前離線
如果想要 0.95 / 1.0 / 1.2 既景深, 你攞支細光圈鏡推 ISO 來示範下??? ... PhotoSir 發表於 2013-2-17 01:08 PM