玩笨仔, 大部人忠於原廠鏡, 副廠鏡較難甩手

話時話, 有無師兄知枝DA*55 1.4到貨未?

[ 本帖最後由 albert 於 2009-3-4 09:13 編輯 ]

TOP

我前排都由P記轉到N記。
由K100用到K20D,K20D機身build quality真係同價無得比,
D90同450D都唔係佢對手。
如果日間室外影景影人真係好正,色靚,分析度高,毛孔都睇到(總是給女友投訴呢樣)
但室內真係唔太掂,雖然K20D WB已經改進唔少,但都係有點偏黃。加上一路以黎既問題 - AF慢,都係轉會既主要原因。所以一炮過放曬 K20D + Grip, 16-45 F4, 35/F2, AF360,幸好我鏡唔多,入左D300 + 18-105。
我都知兩部係唔同價位既機,但真係去到D300呢個level個機身感覺先可以同K20D比。
function上唔比吧,始終價位唔同。但顏色上感覺真係好唔同。
顏色係無P記咁濃,但室內顏色較暖,而且無太偏黃。

雖然已轉會,但P記C/P真係好好,鏡頭build quality更是無得頂。

TOP

Pentax

質量不錯, 但買鏡頭配件好貴, 所以市佔有率便低

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 IPC 於 2009-3-4 10:31 發表
質量不錯, 但買鏡頭配件好貴, 所以市佔有率便低


貴得過C/N 紅圈金圈下下成皮? 舉例:

你買枝小白幾錢? 買枝小黑五幾錢? P記枝DA*50-135水貨賣6k左右咋 (唔計FF同APS-C分別呢個因素)
仲有笨記35同50等等都比C/N/S平, 所以我唔覺比C/N/S貴喎
用笨仔某程度上係身份象徵 - 窮人既象徵

TOP

應該話c/n 有平貴選擇多
平玩55-250, 以至, 70-300, 70-200f4 , 70-200f2.8
反而賓仔就要硬掘
用賓仔唔一定窮, 不過肯定有性格
我覺得用賓仔唔係之前玩開, 就係朋友口碑...
宣傳比較少 唔係人人咁試

TOP

c/n 有平貴選擇多.  agree..

但賓仔通常每個RANGE一支, 但一定係好野....
我都唔知賓仔有邊支PRIME會比人話唔好..... (因為佢支支都交足貨,唔似C/N咁會分GARDE)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 crazyleaf 於 2009-3-4 17:10 發表

MINOLTA G-ROKKOR 28/3.5 LTM
即係TC-1支鏡


果陣時Minolta CLE都係用黎mount Leica鏡
Leica同Minolta都幾有淵源

TOP

原帖由 ziphk 於 2009-3-3 23:11 發表


未必
k100d少人要, d人通常買部k20d, 將舊機當back up機
360fgz, remote type f, 呢2樣被人掃好快
kit, 都九成九賣得出, 不過要等下
sigma 28-300, 玩Pentax或Samsung好少新手...九成九玩定焦, 除非蝕讓如果唔是好難放
我見人地平放a16, 放好耐都冇人要, 定焦支支第日唔是hold就sold

基本上28-300, 如果放, 我都預左蝕, 大概賣~$1k

TOP