albert 當前離線
中級會員
TOP
txl 當前離線
IPC 當前離線
初級會員
siupy 當前離線
甜羊物語
Banned
原帖由 IPC 於 2009-3-4 10:31 發表 質量不錯, 但買鏡頭配件好貴, 所以市佔有率便低
edull 當前離線
kowloon 當前離線
crazyleaf 當前離線
ahshing 當前離線
進階會員
原帖由 crazyleaf 於 2009-3-4 17:10 發表 MINOLTA G-ROKKOR 28/3.5 LTM 即係TC-1支鏡
KinChungE 當前離線
長老會員
原帖由 ziphk 於 2009-3-3 23:11 發表 未必 k100d少人要, d人通常買部k20d, 將舊機當back up機 360fgz, remote type f, 呢2樣被人掃好快 kit, 都九成九賣得出, 不過要等下 sigma 28-300, 玩Pentax或Samsung好少新手...九成九玩定焦, 除非蝕讓如果唔是好難放 我見人地平放a16, 放好耐都冇人要, 定焦支支第日唔是hold就sold