原帖由 kceddie 於 30/9/2009 00:58 發表 
睇中左A03, 唔知香港有冇舖頭入,同埋幾錢呢
師兄, 我都係, 其實已經睇中左好耐, 貪佢
1. matx, 唔太大
2. 右邊開, 啱自己
3. 兩大一細口, 都fit晒自己 DVDROM+card reader+1 spare
4. 價錢都OK(好似6xx) xx>50
見到正刀同中央田都有擺過出嚟, 不過冇問, 因為之前未諗出手
不過喎呢度唔多見有人用, 見過一個半個post咋
而家賣鬼晒D case, 部機仲祼跑中, 隨時出手
等緊weekend 
[ 本帖最後由 muihin 於 2009-10-8 08:53 編輯 ] |