荒木飛呂彥 當前離線
↖舒服樣↗
進階會員
原帖由 poona 於 2009-9-14 23:51 發表 Just join Lian Li fan club: PC-P50R
TOP
jerry2006 當前離線
中級會員
原帖由 荒木飛呂彥 於 2009-9-15 23:07 發表 CHING,個箱會唔會好食塵呀?
sonic2010 當前離線
原帖由 poona 於 2009-9-15 18:50 發表 係用索帶既
chester_wk 當前離線
muihin 當前離線
路人F 當前離線
長老會員
原帖由 muihin 於 16/9/2009 09:00 發表 刨左好耐, 都好似冇咩 PC-A03 既文.... 係咪呢個 case 冇咩 FANS, 定係細(細少少)既case 冇咩 FANS 呢 ? 因為本身想用 MATX, 又唔想太大, 而且右邊開正係啱晒自己心水
poona 當前離線
初級會員
原帖由 sonic2010 於 2009-9-16 03:19 發表 可吾可以影下你點整 ?
Weds 當前離線
R0011240.JPG (102.65 KB)
下載次數:115
2009-9-17 00:37
R0011234a.jpg (102.11 KB)
下載次數:120
R0011235.JPG (82.26 KB)
下載次數:112
R0011239.JPG (80.19 KB)
下載次數:118