原帖由 poona 於 2009-9-14 23:51 發表
Just join Lian Li fan club: PC-P50R  

CHING,個箱會唔會好食塵呀?

TOP

原帖由 荒木飛呂彥 於 2009-9-15 23:07 發表

CHING,個箱會唔會好食塵呀?

P50一定食塵,我隻P50B放o向地下幾日,己經食o左好多,而家搬返上檯。

TOP

原帖由 poona 於 2009-9-15 18:50 發表


係用索帶既


可吾可以影下你點整 ?

TOP

回覆 678# 的帖子

完全同意a10真係正.我都係買左两個月吾夠.庒6把金兼刀(2個for cooler master 212),1隻波板糖,1個顯卡抽出(跟機送),1個直吹火牛!超到330(Q6600)MB-34度,u就36度而又靜

[ 本帖最後由 chester_wk 於 2009-9-16 06:07 編輯 ]

TOP

刨左好耐, 都好似冇咩 PC-A03 既文....
係咪呢個 case 冇咩 FANS, 定係細(細少少)既case 冇咩 FANS 呢 ?
因為本身想用 MATX, 又唔想太大, 而且右邊開正係啱晒自己心水

TOP

原帖由 muihin 於 16/9/2009 09:00 發表
刨左好耐, 都好似冇咩 PC-A03 既文....
係咪呢個 case 冇咩 FANS, 定係細(細少少)既case 冇咩 FANS 呢 ?
因為本身想用 MATX, 又唔想太大, 而且右邊開正係啱晒自己心水


之前係水台見到有人入o左手, 不過唔覺眼有開箱文

TOP

原帖由 sonic2010 於 2009-9-16 03:19 發表


可吾可以影下你點整 ?


Ok, upload tonight la

TOP

我想搵PC-V351紅色,有冇人知邊度有貨?

Thank You

TOP

原帖由 sonic2010 於 2009-9-16 03:19 發表


可吾可以影下你點整 ?


Photo uploaded

R0011240.JPG (102.65 KB)

R0011240.JPG

R0011234a.jpg (102.11 KB)

R0011234a.jpg

R0011235.JPG (82.26 KB)

R0011235.JPG

R0011239.JPG (80.19 KB)

R0011239.JPG

TOP

原帖由 荒木飛呂彥 於 2009-9-15 23:07 發表

CHING,個箱會唔會好食塵呀?


A little bit la, but my computer is not always on, only 1 to 2 hours a day or maybe fewer, so to me is acceptable.

TOP