原帖由 highflyer 於 2009-9-10 19:38 發表


billyduck:  
我塊板同牛同你一樣!
有樣o野一定要提提你 , 你隻牛駁去2 張顯咭果4 條 pci-e 線, 駁法有問題 .
據小弟理解, 照corsair user manual 建議, modular pci-e (M) **唔好** 同 non-mo ...

e位c兄唔該晒你先 你唔講我真係唔知 thankyou

TOP

原帖由 poona 於 2009-9-10 18:07 發表
小弟也剛加入聯力會.  話說昨天去+刀, 本想買PC-7WF, 但多口問問 PC-P50R 幾$, sales 哥哥話$1,399, 多5舊到心大心細, 覺得50R大D方便日後upgrade.  最後扑鎚買50R.

話時話, 買之前問過中央田, 姐姐話50R ...

唔使用暴力,張d線平均放平用膠纸或索帶定位就得啦

[ 本帖最後由 billyduck 於 2009-9-11 00:24 編輯 ]

TOP

忍唔住手,今日出了一個Lian li P50B,鋁箱o個然唔同。
但走線並唔係想像中咁易,可能我真係無料

P50.1.jpg (44.6 KB)

P50.1.jpg

P50.2.jpg (69.61 KB)

P50.2.jpg

P50.3.jpg (92.56 KB)

P50.3.jpg

P50.4.jpg (96.97 KB)

P50.4.jpg

P50.jpg (47.04 KB)

P50.jpg

TOP

聯力D箱好正ar, 下次大執時再入貨

TOP

回覆 674# 的帖子

各住師兄sorry原來灣仔gtr未有p50bw則透!我尋曰問過

TOP

呢個都算聯力機箱吧!好難砌得完美.

不過,呢個應該係聯力最平個個機箱啦

IMG_00201.jpg (194.5 KB)

PC-Q07B

IMG_00201.jpg

TOP

PC7-FW 平野 唔好見怪

DSC00218.JPG (107.97 KB)

DSC00218.JPG

DSC00219.JPG (181.95 KB)

DSC00219.JPG

DSC00220.JPG (146.8 KB)

DSC00220.JPG

TOP

聯力貴, 但值, 隻 a10 雖然是 3年前產品, 但設計仲好過市面好多機箱, 我都要慢慢執靚佢

TOP

原帖由 Jacky_Wong 於 2009-9-13 01:24 發表
PC7-FW 平野 唔好見怪

PC7-FW都要八舊水喎,點算平呀。

[ 本帖最後由 jerry2006 於 2009-9-13 03:11 編輯 ]

TOP

原帖由 JLV1818 於 2009-9-13 01:52 發表
聯力貴, 但值, 隻 a10 雖然是 3年前產品, 但設計仲好過市面好多機箱, 我都要慢慢執靚佢


我隻 A10 都用左一年多了

TOP