小弟也剛加入聯力會. 話說昨天去+刀, 本想買PC-7WF, 但多口問問 PC-P50R 幾$, sales 哥哥話$1,399, 多5舊到心大心細, 覺得50R大D方便日後upgrade. 最後扑鎚買50R.
話時話, 買之前問過中央田, 姐姐話50R要$1,580, 如果買埋牛就平D比我, 相差成兩舊, 即閃
P.S. billyduck兄, 你D線收得好靚, 我都所有cable走背板, 因超級新手關係, 背板機乎close唔到, 最後要用暴力. 可否貼張背板走線圖睇睇, thanks
[ 本帖最後由 poona 於 2009-9-10 18:14 編輯 ] |