jerry2006 當前離線
中級會員
原帖由 Frankie007 於 2009-9-5 00:18 發表 個樣 P50 靚 D, 好似是 $1080
TOP
sonic2010 當前離線
Frankie007 當前離線
長老會員
原帖由 jerry2006 於 2009-9-5 01:38 發表 本應都有諗過P50,但睇完呢個師兄開箱文 就越睇越鐘意。 http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1328192&extra=page%3D1
原帖由 Frankie007 於 2009-9-5 01:51 發表 面版 P50 靚 D
原帖由 sonic2010 於 2009-9-5 01:47 發表 我都加入左啦 ~~ P50B 1035@正刀 好正 ! ... 屋企人都話買咁多個機箱依個先似番D樣
justinqoo 當前離線
路人F 當前離線
原帖由 Frankie007 於 5/9/2009 00:32 發表 想買對 WB-01 鋁轆, 唔知有無現貨 及 幾錢 ?
原帖由 justinqoo 於 2009-9-5 12:04 發表 PC-P50R 水冷
原帖由 路人F 於 2009-9-5 12:34 發表 正都話 hk 代理唔入喎
mgc1216 當前離線
初級會員
原帖由 Frankie007 於 2009-9-5 20:25 發表 有無內部的相片呀 ? 個排是 120.2 ?