運費卷新用戶先有得拎
白色版好似係包曬防塵網
我買個日冇左送風扇, 轉左送mouse pad, 玻璃側透 ...
GeneralShepherd 發表於 2020-12-14 12:44



   
我個JD account 6年架啦
係呢到拎就有
????新老用戶同享????
20元運費券1:https://bit.ly/37YNiKS
20元運費券2:https://bit.ly/3m7MXKR

不過就算你唔用券都重係平過我好多
睇啲review好似機入面應該冇包防塵
岩岩諗住JD睇下如果有送側就買多個
但見佢係得香港地址先冇貨
應該之後都冇乜機會補貨...

TOP

顯示咭長度限制唔太清楚, 因為我用內顯
反而底係放240冷排
而家改成咁...


原裝應該冇亞加力膠 ...
mxc 發表於 2020-12-14 13:14



   
睇Ching張相
平放張卡,個頂好似唔會頂到PSU
想請教下HDD貼火牛最高大概幾多度到

佢個側板好似係有包邊?
佢有冇開口位可以做到直接用原裝個塊黎直接換膠板

主要都係驚麻煩
部機唔係自己用,我都係用返膠穩陣啲

TOP

睇Ching張相
平放張卡,個頂好似唔會頂到PSU
想請教下HDD貼火牛最高大概幾多度到

佢個側板好似係有 ...
chris3971 發表於 2020-12-14 13:32


你指相中喺火牛左邊嗰隻3.5吋厚HDD?
我呢隻要DIY一個架先吊到上去, 正路掛唔到呢個位

其實我仲有兩隻2.5吋HDD放前面
有時間影D相放上嚟

個玻璃側板我返去睇睇再話你知

TOP

我個JD account 6年架啦
係呢到拎就有
????新老用戶同享????
20元運費券1:
20元運費券2:

不過 ...
chris3971 發表於 2020-12-14 13:24

真係唔識搵咁多券
同埋最衰今次免得3kg免運

防塵網我就冇咩所謂
反正我會封左d窿佢

冇側透先係最唔抵
上TB問下定製膠板價格都好

btw岩岩已經到左自提點

TOP

你指相中喺火牛左邊嗰隻3.5吋厚HDD?
我呢隻要DIY一個架先吊到上去, 正路掛唔到呢個位

其實我仲 ...
mxc 發表於 2020-12-14 14:15



   
好啊
唔該晒Ching

我見佢spec個到寫住PSU架有硬盤位,以為都係就咁貼住...

TOP

真係唔識搵咁多券
同埋最衰今次免得3kg免運

防塵網我就冇咩所謂
反正我會封左d窿佢:de ...
GeneralShepherd 發表於 2020-12-14 15:50



   
其實我都只係jdhk個fb到睇券
Ching有冇join個JD Plus,見佢好似間唔中有啲專屬優惠同每個月有免運卷送

膠板唔知有冇機會可以用得返個玻璃板個框黎改

等睇Ching開箱白色機
我重要等埋其他野先一次過運

TOP

好啊
唔該晒Ching

我見佢spec個到寫住PSU架有硬盤位,以為都係就咁貼住... ...
chris3971 發表於 2020-12-14 17:59


嗰隻3.5吋HDD大約32-36度左右
講真個溫度唔會好高, 因為下面冷排有把12cm風扇吹住
前面原裝你可以裝兩隻2.5吋HDD/SSD, 溫度都係30幾度左右
裝咗ATX火牛係用唔到個PSU架

關於玻璃側透, 似係有包邊, 但應該拆唔到
001.jpg

TOP

嗰隻3.5吋HDD大約32-36度左右
講真個溫度唔會好高, 因為下面冷排有把12cm風扇吹住  
前面原裝你可 ...
mxc 發表於 2020-12-14 23:15



   
我sfx黎,咁即係用原裝都只可以裝到2.5"?


我見佢個角好似有搏位
應該有得搞?
睇黎可以買一塊黎試下

唔該晒Ching

TOP

我sfx黎,咁即係用原裝都只可以裝到2.5"?


我見佢個角好似有搏位
應該有得搞?
睇黎可以買一塊黎試 ...
chris3971 發表於 2020-12-15 00:26

ss.jpg
借用網上圖片, 呢個位, 可掛兩隻, 要一前一後咁放, 如果唔係嗰幾條電線幾難走

TOP

借用網上圖片, 呢個位, 可掛兩隻, 要一前一後咁放, 如果唔係嗰幾條電線幾難走 ...
mxc 發表於 2020-12-15 00:37



   
感謝
但為左省運費,重等緊其他件
等件真係一件好痛苦既事

TOP