chris3971 當前離線
中級會員
運費卷新用戶先有得拎 白色版好似係包曬防塵網 我買個日冇左送風扇, 轉左送mouse pad, 玻璃側透 ... GeneralShepherd 發表於 2020-12-14 12:44
TOP
顯示咭長度限制唔太清楚, 因為我用內顯 反而底係放240冷排 而家改成咁... 原裝應該冇亞加力膠 ... mxc 發表於 2020-12-14 13:14
mxc 當前離線
睇Ching張相 平放張卡,個頂好似唔會頂到PSU 想請教下HDD貼火牛最高大概幾多度到 佢個側板好似係有 ... chris3971 發表於 2020-12-14 13:32
GeneralShepherd 當前離線
進階會員
我個JD account 6年架啦 係呢到拎就有 ????新老用戶同享???? 20元運費券1: 20元運費券2: 不過 ... chris3971 發表於 2020-12-14 13:24
你指相中喺火牛左邊嗰隻3.5吋厚HDD? 我呢隻要DIY一個架先吊到上去, 正路掛唔到呢個位 其實我仲 ... mxc 發表於 2020-12-14 14:15
真係唔識搵咁多券 同埋最衰今次免得3kg免運 防塵網我就冇咩所謂 反正我會封左d窿佢:de ... GeneralShepherd 發表於 2020-12-14 15:50
好啊 唔該晒Ching 我見佢spec個到寫住PSU架有硬盤位,以為都係就咁貼住... ... chris3971 發表於 2020-12-14 17:59
嗰隻3.5吋HDD大約32-36度左右 講真個溫度唔會好高, 因為下面冷排有把12cm風扇吹住 前面原裝你可 ... mxc 發表於 2020-12-14 23:15
我sfx黎,咁即係用原裝都只可以裝到2.5"? 我見佢個角好似有搏位 應該有得搞? 睇黎可以買一塊黎試 ... chris3971 發表於 2020-12-15 00:26
借用網上圖片, 呢個位, 可掛兩隻, 要一前一後咁放, 如果唔係嗰幾條電線幾難走 ... mxc 發表於 2020-12-15 00:37