原帖由 K_C_ 於 2009-7-30 17:29 發表 
好多色......睇呢度 其實打算遲d換個 PC-7FW 所以一路都無重新執過D線.
個溫度計好多地方都有, 新高登有, 不過我呢個係灣仔298買既.
都係30蚊 (我3年前買果時15蚊咋... 早2個月幫人砌機去買已經加到30蚊)
有好多種色的, 橙, 白, 藍, 綠, 紅, 紫 都有.
唔該先
仲有a71再+多把扇會唔會好怪
用3個(唔想個野心口有lian li logo)
再用e兩個(唔岩位裝上面果d又麻煩a sir先) 或

[ 本帖最後由 GP03 於 2009-7-30 19:18 編輯 ] |