原帖由 GP03 於 2009-7-30 12:47 發表


同駿傲(lian li代理)果邊訂
賣260蚊
訂左2個月


係咪T-713?? Thx.

TOP

原帖由 pk1667 於 2009-7-30 09:24 發表


我估到 hk 有得賣都要 2k 以上


我訂咗C34F, HK1650, 9月頭返貨

TOP

原帖由 K_C_ 於 2009-7-30 13:13 發表


係咪T-713?? Thx.

TOP

原帖由 GP03 於 2009-7-30 13:50 發表



Thank you~~~

TOP

陳年 PC-60  用左6年.
初初用果2-3年真係無咩入塵, 不過後來換過一次底板之後開始入塵.
唔知係咪因為個隔塵網無清過所以前面入唔到風, 搞到入塵.
果時唔識執線D線好亂.






TOP

原帖由 KKL23 於 2009-7-30 15:35 發表
陳年 PC-60  用左6年.
初初用果2-3年真係無咩入塵, 不過後來換過一次底板之後開始入塵.
唔知係咪因為個隔塵網無清過所以前面入唔到風, 搞到入塵.
果時唔識執線D線好亂.

http://us.f6.yahoofs.com/hkblog/op9uyk2Z ...


果時唔識執 就e+開始執
你個溫度計好正 好養眼
係咪新高登買?<想知有咩色

TOP

原帖由 GP03 於 2009-7-30 17:16 發表


果時唔識執 就e+開始執
你個溫度計好正 好養眼
係咪新高登買?


好多色......睇呢度

TOP

原帖由 GP03 於 2009-7-30 17:16 發表


果時唔識執 就e+開始執
你個溫度計好正 好養眼
係咪新高登買?


其實打算遲d換個 PC-7FW 所以一路都無重新執過D線.
個溫度計好多地方都有, 新高登有, 不過我呢個係灣仔298買既.
都係30蚊 (我3年前買果時15蚊咋... 早2個月幫人砌機去買已經加到30蚊)
有好多種色的, 橙, 白, 藍, 綠, 紅, 紫 都有.

TOP

原帖由 K_C_ 於 2009-7-30 17:29 發表


好多色......睇呢度
其實打算遲d換個 PC-7FW 所以一路都無重新執過D線.
個溫度計好多地方都有, 新高登有, 不過我呢個係灣仔298買既.
都係30蚊 (我3年前買果時15蚊咋... 早2個月幫人砌機去買已經加到30蚊)
有好多種色的, 橙, 白, 藍, 綠, 紅, 紫 都有.

唔該先
仲有a71再+多把扇會唔會好怪
用3個(唔想個野心口有lian li logo)
再用e兩個(唔岩位裝上面果d又麻煩a sir先)
        

[ 本帖最後由 GP03 於 2009-7-30 19:18 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP