本帖最後由 cheaphin 於 2016-7-29 13:58 編輯
回覆  cheaphin

想問mob線係咪要另外買
我最近買左隻modular 既牛
就係為左想執得整齊啲既
如果想買既話 ...
c88321 發表於 2016-7-29 11:32



    有幾個選擇,
bitfenix 中價唔差, 台灣廠, 太約一套60USD, 依個我係AMAZON買, 但佢官網寫正都有得買, 我問過係無

cable mod 好鬼貴 , 可以自已去佢官網整D線顏色條條唔同色都得不過真係貴好多, 佢官網可以買

淘寶(search YY定制, 阿龍定制etc..) 最平一套線我諗300人仔, 有好多線材揀, 你同佢話成套機配置佢會幫你諗D線幾多條幾長之類, 但可以自已要求要咩線, 有銀線, 通常D人都係整銀線, 上面兩間係無銀線

開頭我都係想買淘寶, 但又有少少信唔過最後買左bitfenix

你隻牛咩牌子?

TOP

回覆 4461# cheaphin


好多謝你咁詳細既回覆
我岩岩都淘寶左喇,雖然唔知質量有冇保證

我隻牛係EVGA supernova 650 G2
雖然唔係咩勁牛,不過我都唔係咩高用量玩家
想MOD線係為左整齊

希望淘寶既ok啦

TOP

回覆  cheaphin


好多謝你咁詳細既回覆
我岩岩都淘寶左喇,雖然唔知質量有冇保證

我隻牛係EVGA supernov ...
c88321 發表於 2016-7-29 14:14

用咩牛無關係架, D線換牛都用得返

好在就係定制線好薄, 易執好多唔會成日面後閂唔到蓋

TOP

回覆 4463# cheaphin


By the way 我個箱係Jonsbo UMX4
佢有5個120既扇位可供使用
想問你風向究竟點吹先會比較好
正壓定負邊樣好啲
仲有一般使用的話
咩扇又靚又有質素

TOP

回覆  cheaphin


By the way 我個箱係Jonsbo UMX4
佢有5個120既扇位可供使用
想問你風向究竟點吹先會比較 ...
c88321 發表於 2016-7-29 14:30



    正壓, 你點支煙係機箱旁邊睇下D GAP位(唔係風扇位)會唔會吸左入去就係唔係正壓, 正係唔會吸入去

我用TT既riing 12cm+14cm, 3把入3把出

TOP

本帖最後由 c88321 於 2016-7-29 15:45 編輯

回覆 4465# cheaphin

Ok,其實我有在另一區看到你關於riing的分享

TOP

回覆 4459# c88321


    A SHOP 都有得買, GELID 出的MOD 線

TOP

回覆  c88321


    A SHOP 都有得買, GELID 出的MOD 線
qoiop 發表於 2016-7-31 10:21



    gelid 既mod cable 有無得睇下, 我GOOGLE全部都係延長線? 唔係火牛直出?

TOP

Cool Master Case Pro 3

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP