返工搭巴士 當前離線
中級會員
聯力當時風頭無兩,只差在外形 WinDy都係俾人毒,唔止機價和運費 仲要請日本同事食飯 最近執屋,仲有一盒配 ... Nikel 發表於 2024-1-29 03:57
TOP
kofz 當前離線
特級會員
s.friday1004 當前離線
進階會員
佢地唔會明, 而家睇就梗係好似冇咩特別, 我就明你點解咁貴都買, 因為當時個年代, 主要係啲膠同生鐵case ... gum 發表於 2024-1-29 01:01
jacktsui 當前離線
orz
剛剛想換display card 因為果個年代無咁長既卡(唔會長過ATX底板) 新卡裝唔落Windy 上網搵咗一輪新機箱, ... 返工搭巴士 發表於 2025-4-18 17:38
markk333 當前離線
初級會員
sony_alpha 當前離線
而家啲人點會明 第一張係2themax果啲薄生鐵 之後就係lian li 7fn 用到而家,15年了 via HKEPC IR 5.1.1 ... s.friday1004 發表於 2025-4-30 13:32
當年我都係用呢個 仲記得去台灣時補買番個LIANLI原廠出既USB3.0係FLOPPY位 sony_alpha 發表於 2025-5-1 20:47
普羅 當前離線
Miipp 當前離線
仲用緊pc-a04一用就十幾年永不生秀 仲未搵到一隻箱可以replace到 普羅 發表於 2025-5-4 14:49
tommijai 當前離線