聯力當時風頭無兩,只差在外形
WinDy都係俾人毒,唔止機價和運費
仲要請日本同事食飯
最近執屋,仲有一盒配 ...
Nikel 發表於 2024-1-29 03:57


剛剛想換display card
因為果個年代無咁長既卡(唔會長過ATX底板)
新卡裝唔落Windy
上網搵咗一輪新機箱,全部買唔落手
鋁箱質感真係無得比  
W2.jpg
今日放假研究咗一輪,原來個硬碟架拆得
將硬碟搬上去5.25"個位
咁就可以繼續用
執下屋睇下舊post,搵到呢樣
當年做緊特價,立即叫日本朋友幫我買
之後親自飛去仙台拎回來
咁就十幾年
windy.jpg

TOP

聯力當時風頭無兩,只差在外形
WinDy都係俾人毒,唔止機價和運費
仲要請日本同事食飯
最近執屋,仲有一盒配 ...
Nikel 發表於 2024-1-29 03:57

聯力好在放棄得早

唔係就一齊收皮

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

TOP

本帖最後由 s.friday1004 於 2025-4-30 13:33 編輯
佢地唔會明,  而家睇就梗係好似冇咩特別, 我就明你點解咁貴都買, 因為當時個年代, 主要係啲膠同生鐵case ...
gum 發表於 2024-1-29 01:01

而家啲人點會明

第一張係2themax果啲薄生鐵
之後就係lian li 7fn
用到而家,15年了

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)




Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(f8b4b).jpg

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(5c479).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(3481d).jpg

TOP

剛剛想換display card
因為果個年代無咁長既卡(唔會長過ATX底板)
新卡裝唔落Windy
上網搵咗一輪新機箱, ...
返工搭巴士 發表於 2025-4-18 17:38


17年前

TOP

6000蚊, 特點是什麼?

TOP

而家啲人點會明

第一張係2themax果啲薄生鐵
之後就係lian li 7fn
用到而家,15年了

via HKEPC IR 5.1.1 ...
s.friday1004 發表於 2025-4-30 13:32


當年我都係用呢個
仲記得去台灣時補買番個LIANLI原廠出既USB3.0係FLOPPY位

TOP

當年我都係用呢個
仲記得去台灣時補買番個LIANLI原廠出既USB3.0係FLOPPY位
sony_alpha 發表於 2025-5-1 20:47

佢有得就咁換左成個module 做 usb 3.0~~

不過exact 形號係咩已經搵唔番

TOP

仲用緊pc-a04一用就十幾年永不生秀 仲未搵到一隻箱可以replace到

TOP

仲用緊pc-a04一用就十幾年永不生秀 仲未搵到一隻箱可以replace到
普羅 發表於 2025-5-4 14:49


pc-a04 當年我都有用過幾年,不過始終係傳統格局,不利裝 12cm 風扇,走線亦差,後尾換左姑媽 Silencio S400

TOP

而家DIY零件越來越重,加埋隻CASE本身嘅10幾KG,真係冇咩特別都唔想移動佢,少左好多動力清塵=_=

TOP