加DISPLAY再POST

TOP

有冇人想要v2000,

I've one silver color for sell.  

TOP

請問邊度有配件賣.
例如:避震o型線環(HD用)

TOP

我都有v2000 black 95% 有冇人要???- -

TOP

i also have a x500 black for sell
any ching interested can let me know too

TOP

家景清貧, 太貴了

TOP

本帖最後由 4eyesryo 於 2012-6-10 22:33 編輯

回復 2363# kurapikt

XL-ATX M/B is ok in PC-P50 case

z77a-gd65_mb4a.jpg

TOP

本帖最後由 s200010098 於 2012-6-11 14:05 編輯

PC-90 的路過。
HKD1400

DSC01572~1.JPG

TOP

哩d 型機箱= = 千幾 都唔洗諗

TOP

有冇ching 知道邊到仲搵到a10呢個model?

TOP