原帖由 Qookei 於 2009-7-2 15:58 發表
Lian Li隻轆係好穩陣,但如果屋企塊地板好貴既話就唔用,有刮花地板既可能


唔怕既,因為個碌有膠圈,用左就唔會磨花其他野

TOP

原裝o個兩對轆真係冇乜大用........

每對轆有條軸穿實,轉唔到灣......o個d膠圈會走出o黎......推返入去推得幾次就裂......我o個幾個爭在睇o下幾時收工~~~~

TOP

原帖由 K_C_ 於 2009-7-2 16:46 發表
原裝o個兩對轆真係冇乜大用........

每對轆有條軸穿實,轉唔到灣......o個d膠圈會走出o黎......推返入去推得幾次就裂......我o個幾個爭在睇o下幾時收工~~~~


Initial D mei...

that means Lian Li needs to design a wheel that is able to TURN!

TOP

原帖由 Qookei 於 2009-7-2 15:58 發表
Lian Li隻轆係好穩陣,但如果屋企塊地板好貴既話就唔用,有刮花地板既可能


呢樣真, 佢跟o黎果個膠帶係廢架, 推兩下就走晒位

TOP

原帖由 469394 於 2009-7-2 17:43 發表


呢樣真, 佢跟o黎果個膠帶係廢架, 推兩下就走晒位

有無試過係碌入面加一層雙面膠紙,無咁易甩

TOP

其實我唔想要轆,主要係因為我部機係放響墊左 6mm 厚玻璃既鋼檯上面。為左想佢受力平均D(部野總重大大話話近30kg,真係………),加上放左上檯,已經要固定住,所以轆只會影響到我………

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

地牢中央田有 B70 現貨, 賣價係 $1980

TOP

想問問有無裝到4-6隻既HDD case, 因為而家隻裝得3個...............想行raid外置喺呢度

[ 本帖最後由 chiushing01 於 2009-7-3 21:34 編輯 ]

4hdd.jpg (65.21 KB)

4hdd.jpg

2 hdd.jpg (57.38 KB)

2 hdd.jpg

hdd case.jpg (59.24 KB)

hdd case.jpg

TOP

原帖由 chiushing01 於 2009-7-3 21:28 發表
想問問有無裝到4-6隻既HDD case, 因為而家隻裝得3個...............想行raid外置喺呢度

加個HDD-cage,再唔係PC-A71

TOP