TOP

回覆 1# 賣火柴的小男孩

我都是PC-X900,都用了6/7年,同樓主一樣命運,打算去腦場買粒開關制試下自己改.
X900是好箱,想用番.

TOP

回覆  賣火柴的小男孩

我都是PC-X900,都用了6/7年,同樓主一樣命運,打算去腦場買粒開關制試下自己改.
X900 ...
ckw1 發表於 2018-3-24 10:47


我早前訂左個前置USB面板換左,等左個半月。

TOP

回覆 1# 賣火柴的小男孩

在bios設定通電開機或設定鍵盤&毛鼠開機吾使換箱甘大件事

TOP

回覆  賣火柴的小男孩

我都是PC-X900,都用了6/7年,同樓主一樣命運,打算去腦場買粒開關制試下自己改.
X900 ...
ckw1 發表於 2018-3-24 10:47


師兄, 小弟見今日假期, 出左去深水步, 買左粒野.. $8.5 一包有5粒, 成功換左,
X900 始終係個好機箱, 應該繼續用... 十年八年..

TOP

師兄, 小弟見今日假期, 出左去深水步, 買左粒野.. $8.5 一包有5粒, 成功換左,
X900 始終係個好機箱, 應 ...
賣火柴的小男孩 發表於 2018-3-30 23:13



    師兄有冇相睇,在那裡買呀?

TOP

師兄有冇相睇,在那裡買呀?
TimmyL 發表於 2018-3-31 01:45


SORRY, 因為已經上左機, 影唔到相比你,
我係(華X, X輝)買的, 5A區, 號碼係S 1X.... 唔係好記得十幾..

TOP

唔該哂師兄,會自己去睇睇

TOP

我早前訂左個前置USB面板換左,等左個半月。
賣火柴的小男孩 發表於 2018-3-24 11:25


    師兄個面板鑼絲滑咗牙,唔知重有冇得整呢?

TOP

本帖最後由 賣火柴的小男孩 於 2018-3-31 13:11 編輯
師兄個面板鑼絲滑咗牙,唔知重有冇得整呢?
TimmyL 發表於 2018-3-31 12:40


師兄, 即係你個USB頂置果個及開關制都有問題?
建議你如果整開真係訂一個新既頂置USB, 因為舊果個係一條條USB線比你一支支插入去 或好似係.. 要插主機板個USB... 好散好煩, 我訂果個係一組線咁插入去方便好多, 同埋換新之後滑咗牙問題自然解決埋,

TOP