TimmyL 當前離線
中級會員
TOP
ckw1 當前離線
賣火柴的小男孩 當前離線
進階會員
回覆 賣火柴的小男孩 我都是PC-X900,都用了6/7年,同樓主一樣命運,打算去腦場買粒開關制試下自己改. X900 ... ckw1 發表於 2018-3-24 10:47
街舞啊南 當前離線
初級會員
師兄, 小弟見今日假期, 出左去深水步, 買左粒野.. $8.5 一包有5粒, 成功換左, X900 始終係個好機箱, 應 ... 賣火柴的小男孩 發表於 2018-3-30 23:13
師兄有冇相睇,在那裡買呀? TimmyL 發表於 2018-3-31 01:45
我早前訂左個前置USB面板換左,等左個半月。 賣火柴的小男孩 發表於 2018-3-24 11:25
師兄個面板鑼絲滑咗牙,唔知重有冇得整呢? TimmyL 發表於 2018-3-31 12:40