cheaphin 當前離線
Zephaniah
進階會員
TOP
Yukchi 當前離線
♥ 薇安 =)
原帖由 cheaphin 於 2008-4-7 17:56 發表 2000轉, 我case有4把, 我朋友上到黎話都幾嘈, 但係我1d都唔覺 不過試過比佢戒到甩皮流血
原帖由 Yukchi 於 2008-4-7 18:11 發表 用緊把cm 1100轉 有冇得調速嫁
原帖由 cheaphin 於 2008-4-7 18:12 發表 4pin入... 冇得轉速 , 不過有測速線
HC8644 當前離線
超頻超頻,越超越貧
中級會員
原帖由 Yukchi 於 2008-4-8 18:14 發表 火牛果種4pin 定係 底板既4pin 風扇插
likson2003 當前離線
原帖由 ccw800 於 2008-4-6 02:07 PM 發表 我又post.... 買咗成年幾... 652244 好亂... 652245 好大塵... 652246
雀仔 當前離線
原帖由 HC8644 於 2008-4-8 18:49 發表 執得唔係好好~
原帖由 雀仔 於 2008-4-8 22:40 發表 張卡彎左 ? 好似彎得好緊要
原帖由 HC8644 於 2008-4-8 22:59 發表 無辦法 太重