原帖由 wwwmingleung 於 2008-4-6 13:22 發表

光管就$10蚊,佢啲火牛以家$15蚊而且要自己駁線,近西九音響鋪隔離,專賣電腦零件


果間野叫新昌嗎?
我見到要自己駁線即刻走

TOP

原帖由 ccw800 於 2008-4-6 14:07 發表
我又post....
買咗成年幾...
652244

好亂...
652245

好大塵...
652246

hdd線走後面,再係最上果個hdd上面出

TOP

原帖由 outout 於 2008-4-5 01:14 發表
啱啱换咗對Ram同加咗張8800GT



請問你003張圖近右手邊下面的風扇係唔係自己吊上去 (即係人地無預你個度放風扇)?
因為我個HDD好熱但機背出d風又唔係熱所以想參考下你個setting
thanks

TOP

原帖由 笨HiMM謙 於 2008-4-6 03:07 PM 發表


果間野叫新昌嗎?
我見到要自己駁線即刻走

yes

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 cheaphin 於 2008-4-2 02:01 發表
今日換左玩UV


嘿, 爸打, 我想問下你把風扇係咩牌 & 係邊度買嫁 ?


原帖由 wwwmingleung 於 2008-4-6 10:06 發表
光管牛係火牛直接拿電,燒光管同時會燒埋某d硬件的機會好微.

我都係之前係diy區度見過人講,搞到唔敢買

[ 本帖最後由 Yukchi 於 2008-4-6 20:15 編輯 ]

TOP

顯醜......

顯醜......

未換野
DSCN5964 (Large).JPG

換左火鳥
DSCN5971 (Large).JPG

TOP

原帖由 Yukchi 於 2008-4-6 20:13 發表


嘿, 爸打, 我想問下你把風扇係咩牌 & 係邊度買嫁 ?



我都係之前係diy區度見過人講,搞到唔敢買

新高登3樓,  thermaltake $50蚊

TOP

原帖由 cheaphin 於 2008-4-7 00:25 發表

新高登3樓,  thermaltake $50蚊


跑全速幾多轉
嘈嗎?

TOP

原帖由 cheaphin 於 2008-4-7 00:25 發表

新高登3樓,  thermaltake $50蚊


唔該爸打
呢隻FAN好靚

TOP