笨HiMM謙 當前離線
LCHim
進階會員
原帖由 wwwmingleung 於 2008-4-6 13:22 發表 光管就$10蚊,佢啲火牛以家$15蚊而且要自己駁線,近西九音響鋪隔離,專賣電腦零件
TOP
wmkmws 當前離線
原帖由 ccw800 於 2008-4-6 14:07 發表 我又post.... 買咗成年幾... 652244 好亂... 652245 好大塵... 652246
beebb 當前離線
中級會員
原帖由 outout 於 2008-4-5 01:14 發表 啱啱换咗對Ram同加咗張8800GT
wwwmingleung 當前離線
原帖由 笨HiMM謙 於 2008-4-6 03:07 PM 發表 果間野叫新昌嗎? 我見到要自己駁線即刻走
小子 當前離線
Banned
Yukchi 當前離線
♥ 薇安 =)
原帖由 cheaphin 於 2008-4-2 02:01 發表 今日換左玩UV
原帖由 wwwmingleung 於 2008-4-6 10:06 發表 光管牛係火牛直接拿電,燒光管同時會燒埋某d硬件的機會好微.
007sam 當前離線
初級會員
cheaphin 當前離線
Zephaniah
原帖由 Yukchi 於 2008-4-6 20:13 發表 嘿, 爸打, 我想問下你把風扇係咩牌 & 係邊度買嫁 ? 我都係之前係diy區度見過人講,搞到唔敢買
原帖由 cheaphin 於 2008-4-7 00:25 發表 新高登3樓, thermaltake $50蚊