回復 1202# 的帖子

你display fanless??

TOP

啱啱换咗對Ram同加咗張8800GT

001.JPG (118.49 KB)

001.JPG

002.JPG (183.87 KB)

002.JPG

003.jpg (185.44 KB)

003.jpg

004.JPG (179.07 KB)

004.JPG

005.JPG (171.53 KB)

005.JPG

006.JPG (224.53 KB)

006.JPG

TOP

原帖由 sinhy 於 2008-4-5 00:45 發表
你display fanless??


把fan老化...太嘈...唔插又唔會hang

TOP

終於換了CM690 = ="""

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 1206# 的帖子

火牛旁邊有d窿走你唔用?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 1209# 的帖子

我後面都頂蓋架,  我用暴力先閂埋佢

TOP

點解我個cm590唔要既 d線放係後面岩岩好收得埋 夠位唔頂蓋喎

[ 本帖最後由 笨HiMM謙 於 2008-4-6 08:21 編輯 ]

vv.JPG (42.67 KB)

vv.JPG

ss.JPG (33.25 KB)

ss.JPG

ff.JPG (75.77 KB)

ff.JPG

aa.JPG (34.57 KB)

aa.JPG

TOP

原帖由 cheaphin 於 2008-4-4 17:17 發表
唔係, 光管要用光管火牛, 比較危險
uv led燈條 係下面一粒粒燈果d


聽講燒光管同時會燒埋某d硬件 係唔係真嫁

TOP