回復 109# LKNim


我插左落去都退唔到...好似插得唔夠入甘
但係我又再插唔到深d

TOP

回復  LKNim


開叉果支係插落一個洞
張相唔係好清潔
我仲買左好多野呀 ...
RightAudio 發表於 12-4-2011 09:20 PM
當然係同一個洞
你明佢個原理就會知點退
個叉插入去係將兩個倒鈎合返埋, 咁就可以係插頭倒拔出黎

Photo0018.jpg


一星期後我又開始搞返掂果堆14AWG線先

TOP

回復  LKNim


我插左落去都退唔到...好似插得唔夠入甘
但係我又再插唔到深d ...
RightAudio 發表於 12-4-2011 09:36 PM

兩支針要係洞內, 但要係端子外, 要壓低佢兩支倒鈎
當你整哂既時候可能會諗
"頂, 早知俾錢人賺好過"
可能技巧問題
我退PIN都唔算難

TOP

回復 113# LKNim


我退到喇c兄~多謝哂你呀~
另外我想問下另一支個頭係4方既係退咩嫁???

TOP

回復  LKNim


我退到喇c兄~多謝哂你呀~
另外我想問下另一支個頭係4方既係退咩嫁??? ...
RightAudio 發表於 12-4-2011 09:49 PM

雙針 - 24/8P
四針 - 小4P <- 未用過
方針 - SATA <- 未用過
圓頭 - 大4P

冇睇錯你有買蛇皮網同熱縮膠?
打算用打火機定熱風槍?

TOP

回復 115# LKNim


火機~
現在試緊方針 - SATA ,未退到

TOP

回復  LKNim


火機~
現在試緊方針 - SATA ,未退到
RightAudio 發表於 12-4-2011 09:55 PM

其實你知唔知SATA點退

TOP

回復 117# LKNim


    知道喇~現在sata都退左喇

TOP

所有鍍銀線都換返哂落黎
用緊Seasonic X-Series火牛又對呢堆線有興趣既師兄可以PM
18+10P->24P
6P->4P
6P->SATA 5P
可以送埋用剩既鍍銀線同端子...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP