笨HiMM謙 當前離線
LCHim
進階會員
原帖由 sony-vaio 於 2008-3-27 09:22 發表 1171#的樓主會有點兒浪費呢? 大機箱用細板?
TOP
Qookei 當前離線
Heavy Mac User
特級會員
原帖由 doyou 於 2008-3-27 18:12 發表 請問呢隻CPU風扇有冇PWM呢?
beggar1210 當前離線
原帖由 doyou 於 2008-3-27 21:25 發表 係呀, 同最上面果隻一樣~ PS.要加一條接地落機箱~
doyou 當前離線
原帖由 beggar1210 於 2008-3-28 14:20 發表 加一條接地落機箱? 請問係咩意思呢?
原帖由 Qookei 於 2008-3-27 22:54 發表 haven't
cheaphin 當前離線
Zephaniah
tiny 當前離線
ATI 死硬派
Banned
leon115193 當前離線
中級會員
原帖由 cheaphin 於 2008-4-2 02:01 發表 今日換左玩UV
原帖由 leon115193 於 2008-4-2 11:29 發表 好空壙喎~ d燈又靚~
原帖由 tiny 於 2008-4-2 10:40 發表 整得唔錯喎
sony-vaio 當前離線