原帖由 sony-vaio 於 2008-3-27 09:22 發表
1171#的樓主會有點兒浪費呢? 大機箱用細板?


塊細板是暫用的

TOP

原帖由 doyou 於 2008-3-27 18:12 發表

請問呢隻CPU風扇有冇PWM呢?


haven't

TOP

原帖由 doyou 於 2008-3-27 21:25 發表

係呀, 同最上面果隻一樣~

PS.要加一條接地落機箱~


加一條接地落機箱?
請問係咩意思呢?

TOP

原帖由 beggar1210 於 2008-3-28 14:20 發表


加一條接地落機箱?
請問係咩意思呢?

我都係跟住做, 綠色果條~
http://www.zalman.co.kr/ENG/product/Product_Setup.asp?Idx=134

呢粒野係絕緣的, 所以要加接地, 至於作用我唔清楚, 都是一知半解~

TOP

原帖由 Qookei 於 2008-3-27 22:54 發表


haven't

睇過你既POST, 呢隻HS效能好好, 冇PWM唯有自己加調速~
THANKS!

TOP

今日換左玩UV

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 cheaphin 於 2008-4-2 02:01 發表
今日換左玩UV


好空壙喎~
d燈又靚~

[ 本帖最後由 leon115193 於 2008-4-2 11:31 編輯 ]

TOP

原帖由 leon115193 於 2008-4-2 11:29 發表


好空壙喎~
d燈又靚~

原帖由 tiny 於 2008-4-2 10:40 發表



整得唔錯喎


多謝

TOP

請問D UV風扇.... SATA Cable等可以在那買到呢?

TOP