原帖由 kenko 於 2007-11-10 14:04 發表

即系咁?

最好唔好咁玩喎!唔知你部腦之前用咗幾耐,但以前甚至依家啲電腦零件含好多有害物質,部腦又有一定温度,好易滲咗喺機箱度,你再燒返佢出黎...................:funk:

TOP

又整左部公司用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

是日同人出的
小弟新作品

TOP

原帖由 白白 於 2007-11-26 10:37 發表
是日同人出的
小弟新作品


我都用緊NSK 4000
d線無你汁得咁靚

TOP

原帖由 9900 於 27-11-2007 12:05 AM 發表


我都用緊NSK 4000
d線無你汁得咁靚

下  我好事但

TOP

原帖由 白白 於 2007-11-26 10:37 發表
是日同人出的
小弟新作品

唔知係你部相機影得好,定係部機執得好
我個得入面好整齊


塊板係咪同你一樣   

TOP

原帖由 雀仔 於 27-11-2007 07:08 PM 發表

唔知係你部相機影得好,定係部機執得好
我個得入面好整齊


塊板係咪同你一樣   

冇錯  都係ASUS M2N-E  唔想煩咁多
D線主要集中右側板身上
唔用火牛線其實集中在火牛同ROM 中間  我朋友有2部ROM

[ 本帖最後由 白白 於 2007-11-28 13:24 編輯 ]

TOP

原帖由 白白 於 2007-11-27 10:29 發表

下  我好事但


我仲是但

TOP



[ 本帖最後由 麥高比 於 2007-11-30 01:44 編輯 ]

TOP