本帖最後由 superman9394 於 2011-5-7 10:59 編輯

回復 59# minki

回復 60# kammoo

了解, 感謝兩位師兄, 不過仲有少少問題要請教

照電路圖睇請問電感前後o既電容係唔係一定要有? 兩個電容係唔係用d細容值o既電容?(例如 0.1uF 0.01uF?), 而電感o既數值應如何選擇呢? 有冇邊個品牌o既電感比較有品質可以推介俾小弟? 感謝解答

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 62# am1698

小弟細細個o既時候就對呢d野好有興趣, 可惜細時唔讀書大時至咪書乜都唔識, 而家就當俾d學費學下砌試下, 加上隻牛唔用o係 Sound 卡其實都仲可以用係其他地方

TOP

回復  minki

回復  kammoo

了解, 感謝兩位師兄, 不過仲有少少問題要請教

照電路圖睇請問電感前後o既電 ...
superman9394 發表於 2011-5-7 10:57

SWITCHING POWER 就大部份有加CHOKE, 而且AC入的前方有EMI FILTER,
不過我砌LINEAR POWER 就唔會加,最多都係在輸出端接電感,.
因為我從來不會在電腦上玩呢類AUDIO 摩機,
覺得唔值得花錢, 唔相信可以在這惡劣環境下制做奇蹟,
我知道無論你怎樣花錢,花精神,花時間 去大摩,得出來結果, 可能不及一部未摩過的大機!
或者你可以聽聽其他師兄意見!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 64# kammoo

我都明白, 其實而家都仲係零隨時都可以轉軚

回復 65# am1698

應該會一步步上

TOP

回復  SAGAQWE
運作時我用他錶轉 Amp 檔串聯 D 型 4 Pin 5V 量度係有 1A 多 D, 而 12V 都有零點幾 A

岩岩量度過 D 型插中間位置兩條迴路同 PCIE 金手指, 似乎係同底板 GND 有聯繫, 請問師兄o既意思係唔係咁樣互通而受到開關電源o既干擾呢? 同埋小磁芯電感o既樣貌大約係點樣? 駁法又如何呢?

superman9394 發表於 2011-5-6 22:25


通常5伏電源都會是供給數字芯片, 12伏電源供給模擬部份, 估不到它數字芯片會耗>1A電流...肯定是使用恒定的1A的話, 那麼5伏那組的整流二極管的散熱也要考慮.

這個電源, 如考慮放置入電腦一個3.5吋CD-rom Mount的位置, 可考慮自己做一個1.5mm鋁板的U Mount, 高度所限便使用薄環牛, LM338或LT1085可調穩壓, 直接固定在U型鋁板上作散熱. 這方案比較簡單..

如整個電源的體積及放置位置不須考慮的話, 便可考慮較三端可調穩壓覆雜點的串聯穩壓或併聯穩壓, 就如你所說那個UCC穩壓電源的套件那種.

但無論採用那種穩壓, 散熱必須做好, 用小磁珠以防串入Switching Power高頻雜訊.

TOP

回復 64# kammoo

很多時, DIY便是一步一步的邊玩邊學,  做一個電源, 當作實習總是一件好事.

TOP

回復  minki
照電路圖睇請問電感前後o既電容係唔係一定要有? 兩個電容係唔係用d細容值o既電容?(例如 0.1uF 0.01uF?), 而電感o既數值應如何選擇呢? 有冇邊個品牌o既電感比較有品質可以推介俾小弟? 感謝解答
superman9394 發表於 2011-5-7 10:57

應該用大包圍..1F..0.1F...0.01F...0.001F咁........
其實正式黎講..用咩VALUE電感同電容係要試同計(針對需要FILTER的NOISE FREQUENCY).....
電感用你可以的話買兩個來試......大約20UH和100UH......

TOP

回復  kammoo

很多時, DIY便是一步一步的邊玩邊學,  做一個電源, 當作實習總是一件好事. ...
SAGAQWE 發表於 2011-5-7 12:50

AGREE!

TOP