本帖最後由 kammoo 於 2011-5-6 18:40 編輯
回復  SAGAQWE

明白, 其實都唔係長索 2A 電流, 我量過平均係用 1A 多D, 所以預 2A, 咁諗其實岩唔岩?

而 ...
superman9394 發表於 2011-5-6 18:09

如果可以用到2隻牛,就簡單得多!
華龜, 和星,老麥 都有呢D COMMON 嘅單組火牛! 一隻12V 30VA, 一隻6V 12VA.
好處是..用兩隻小牛來代替一隻大牛.
兩隻牛又舒服D, 果D REG 又可以用較低電流版, 平番D, 又無咁熱, D HEATSINK 又可以細番好多,
而且兩組獨立供電, 互不干擾, 出D效果都好D, 效率會好D! 長遠計有著數!

TOP

而且兩組獨立供電, 互不干擾, 出D效果都好D


師兄呢一句聽落幾吸引, 雙牛方案又值得考慮了, 不過先要度一度佔用空間問題 哈哈

師兄我又有樣野想請教, 如果呢 D 牛我用o係電腦度, 若然我想佢同步起動, 最簡單方法係唔係只需要係 220V 輸入端加返隻 DC5V/12V Relay 用電腦牛o既 5/12V 索起個 220V 就 OK? 又要麻煩師兄解答了, 感謝

問多幾問做足功課安全D再去馬會好D, 不過就要勞煩各師兄了

TOP

師兄呢一句聽落幾吸引, 雙牛方案又值得考慮了, 不過先要度一度佔用空間問題 哈哈

師兄我又有樣野想 ...
superman9394 發表於 2011-5-6 18:39

220V 輸入端加返隻 DC5V/12V Relay 用電腦牛o既 5/12V 索起個 220V 就 OK?
可以!  你玩甚麼東西? DAC??
其實空間差唔多, 可能唔駛加風扇,重慳返啲空間添, 真係要好好考慮下!

TOP

本帖最後由 superman9394 於 2011-5-6 19:01 編輯

回復 53# kammoo

其實傾左禁耐我係想玩下面呢樣, 因為見佢需要獨立俾 5/12V 運作, 想 bypass 電腦火牛, 自己砌隻俾佢用, 不過未知可唔可行會唔會有衝突? 我都係試下試下

IMG_0106a.jpg

TOP

DAC供電, 怎可能會用到1A電流呢?
你用LM317做穩壓管便可以了,
另..
看清楚線路, 外接12V/5V供電源時, 後加電源的地線與電腦的地線怎樣處理..

想好聲, 只要做好bypass及建議在2組供電的地線迴路加入小磁芯電感(因地線多會與電腦開關電源的地連接, 這便可防止開關電源的高頻雜訊干擾線性電源的地.)

TOP

回復  kammoo

其實傾左禁耐我係想玩下面呢樣, 因為見佢需要獨立俾 5/12V 運作, 想 bypass 電腦火牛, 自己 ...
superman9394 發表於 2011-5-6 19:00

好似唔得WOO! PCI-E 底板取電,你點改,教教我!

TOP

本帖最後由 superman9394 於 2011-5-6 22:36 編輯

回復 55# SAGAQWE

運作時我用他錶轉 Amp 檔串聯 D 型 4 Pin 5V 量度係有 1A 多 D, 而 12V 都有零點幾 A

岩岩量度過 D 型插中間位置兩條迴路同 PCIE 金手指, 似乎係同底板 GND 有聯繫, 請問師兄o既意思係唔係咁樣互通而受到開關電源o既干擾呢? 同埋小磁芯電感o既樣貌大約係點樣? 駁法又如何呢? 感謝解答

回復 56# kammoo

但係呢張卡唔插 D 型 4pin 唔識行, 應該唔係o係 PCIE 供電掛(估 )

同埋我見有D網上文章玩雙火牛, 其實會唔會同我想要o既類似呢?
http://www.pcdvd.com.tw/showthread.php?t=379548

岩岩發現原來有人已經用緊線性電源駁呢張卡, 不過就冇乜點講細節
http://triple-xyz.blogspot.com/2009/10/on-asus-stx.html

好彩發左個 Post 問一問, 如果唔係真係唔知原來有禁多野要注意
o係呢個 Post 入面真係學到唔少野, 真係感激各師兄o既指導, 特別要多謝幾位不厭其煩一直為我解答o既師兄 不過我應該都仲有好多問題要煩麻到各師兄... 逃~

TOP

回復  SAGAQWE
同埋我見有D網上文章玩雙火牛, 其實會唔會同我想要o既類似呢?
http://www.pcdvd.com.tw/showthread.php?t=379548

superman9394 發表於 2011-5-6 22:25

唔係~

TOP

回復  SAGAQWE

岩岩量度過 D 型插中間位置兩條迴路同 PCIE 金手指, 似乎係同底板 GND 有聯繫, 請問師兄o既意思係唔係咁樣互通而受到開關電源o既干擾呢? 同埋小磁芯電感o既樣貌大約係點樣? 駁法又如何呢? 感謝解答
superman9394 發表於 2011-5-6 22:25

最好用Common-mode choke(共模電感)........個樣似電腦火牛220V果邊大大個FILTER果種(有四隻腳)

像這樣接

TOP

回復  SAGAQWE

運作時我用他錶轉 Amp 檔串聯 D 型 4 Pin 5V 量度係有 1A 多 D, 而 12V 都有零點幾 A

岩 ...
superman9394 發表於 2011-5-6 22:25

回復 56# kammoo

但係呢張卡唔插 D 型 4pin 唔識行, 應該唔係o係 PCIE 供電掛(估 )
我無玩過,如你所說的, 應該可以外置供電行.
同埋我見有D網上文章玩雙火牛, 其實會唔會同我想要o既類似呢?
http://www.pcdvd.com.tw/showthread.php?t=379548
呢道講緊是用2隻電腦火牛(switching),PSON 控制開機,其中一隻SWITCHING POWER 專供電給張咭.
岩岩發現原來有人已經用緊線性電源駁呢張卡, 不過就冇乜點講細節
http://triple-xyz.blogspot.com/2009/10/on-asus-stx.html
原理應該好簡單, 與加SWITCHING POWER 無乜分別, 重點反而是接地的處理,減低干擾.好彩發左個 Post 問一問, 如果唔係真係唔知原來有禁多野要注意  
o係呢個 Post 入面真係學到唔少野, 真係感激各師兄o既指導, 特別要多謝幾位不厭其煩一直為我解答o既師兄  不過我應該都仲有好多問題要煩麻到各師兄... 逃~

TOP