睇完少少內容之後, 可能要裝個火牛來輸出到 CD-Rom / DVD-Rom, 之前都裝過來玩玩, 我就用這隻火牛, 一隻可以裝到 12V 和 5V 2A 輸出

IMG_1058.JPG (91.93 KB)

IMG_1058.JPG

TOP

本帖最後由 superman9394 於 2011-5-6 08:51 編輯

回復 29# kammoo

小弟主要目的係想學習下點砌, 所以上黎問問各師兄師姐, 而 5+12v switching 其實屋企都已經有一隻

回復 30# am1698

我同樓上位師兄講嘅用法有d相近都係用係電腦入面, 所以正電壓就ok



小弟明白到每學一樣野要學得識之前就必先要交學費, 所以砌呢隻牛都預左會俾買現成黎得貴

TOP

係喎!: 有點熱!xd:
不過降7V 2A 姐, LM317 都唔大問題,
7805就差D.
kammoo 發表於 2011-5-6 00:44



    根據 NS Datasheet. LM317 Maximum current 分別係 1.5A (K, S, T), 1.0A (EMP) 同 0.5A (H, E, MDT). 無一款 support 到 2A.

TOP

回復  kammoo

小弟主要目的係想學習下點砌, 所以上黎問問各師兄師姐
superman9394 發表於 2011-5-6 08:40

咁你平平地買LM1085玩下先啦
係你個CASE我覺得辛苦隻牛好O的........

TOP

根據 NS Datasheet. LM317 Maximum current 分別係 1.5A (K, S, T), 1.0A (EMP) 同 0.5A (H, E, MDT ...
raymondchan338 發表於 2011-5-6 12:29

用3055擴流

TOP

根據 NS Datasheet. LM317 Maximum current 分別係 1.5A (K, S, T), 1.0A (EMP) 同 0.5A (H, E, MDT ...
raymondchan338 發表於 2011-5-6 12:29

多謝師兄指正!, 無注意到添!
我都好少咁用,一般用並聯或加功率管擴流.

TOP

用3055擴流
minki 發表於 2011-5-6 12:42



    3055 係 N-channel MOSFET 黎喎.

Are you talking 2N3055 NPN Transistor?

TOP

3055 係 N-channel MOSFET 黎喎.

Are you talking 2N3055 NPN Transistor?
raymondchan338 發表於 2011-5-6 12:48

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  kammoo

小弟主要目的係想學習下點砌, 所以上黎問問各師兄師姐, 而 5+12v switching 其 ...
superman9394 發表於 2011-5-6 08:40

唔一定要全部自己執零件砌,先至學到野,香港呢個電子沙模,
要買齊料都有d難度,特別是2 組輸出的變壓器, 華龜一定搵唔到.
其實上面師兄的火牛,玩砌音响的鋪頭或者問吓麥氏, 國內都比較容易找到(環牛,方牛, R牛都有,不過此一般火牛貴,
想要平啲,又唔駛四處找,可以上TB找,
同時買多2塊穩壓板返來自已砌,一定平過你香港執料做,
砌的過程,及調較的過程,一樣可以學到好多野.

TOP