offer ching呢件玩具到手記住出開箱文呀

TOP

如果比起果隻咩usbee個示波器功能.....邊個會好d呀?
upcupcupc 發表於 2010-7-9 12:28



usbee個示波器功能好雞,同佢無得比ka

TOP

offer ching呢件玩具到手記住出開箱文呀
wan40657819 發表於 2010-7-9 22:47


放心啦,一定會!!

,再吾係我同A Sir申請做埋團購幫下手都可以,因為用過佢上一代的DS0201對佢有信心而且有網友話國內寄電子野落香港有困難最多我自已上去取貨又點話,最重要係好玩就一齊玩

TOP

我諗我真喺鍾意咗佢。

TOP

我諗我真喺鍾意咗佢。
fatfish 發表於 2010-7-9 22:59



    希望舊既 model 減價,新個部 keep 住同價,咁我都會想買一部呢... :p

TOP

希望舊既 model 減價,新個部 keep 住同價,咁我都會想買一部呢... :p
lawleo 發表於 2010-7-9 23:17


新系統是由ST32VCT6+FPGA+AD9288-X0所以無乜可能會太平或同價

TOP

舊個隻只可以 accept 最多 10V... 如果今次有 12V 以上就好了.
lawleo 發表於 2010-7-9 10:41


你用100:1探針咪ok lor

TOP

你用100:1探針咪ok lor
Offer 發表於 2010-7-9 23:50



    wa, 有得咁用架,真係唔知 tim。我一部都未見過未用過,覺得佢地好神秘。

TOP

wa, 有得咁用架,真係唔知 tim。我一部都未見過未用過,覺得佢地好神秘。 ...
lawleo 發表於 2010-7-10 00:04


無乜神秘丫,比埋佢上一代DIY過程比你睇

Full_111s.jpg

P1050145.JPG

P1050148.JPG

P1050152.JPG

P1050155.JPG

P1050156.JPG

P1050158.JPG

P1050170.JPG

TOP

我暫時都係用 arduino + voltage divider 頂住先

http://code.google.com/p/arduinoscope/wiki/Usage

TOP