wan40657819 當前離線
中級會員
TOP
Offer 當前離線
Moderator
如果比起果隻咩usbee個示波器功能.....邊個會好d呀? upcupcupc 發表於 2010-7-9 12:28
offer ching呢件玩具到手記住出開箱文呀 wan40657819 發表於 2010-7-9 22:47
fatfish 當前離線
lawleo 當前離線
我諗我真喺鍾意咗佢。 fatfish 發表於 2010-7-9 22:59
希望舊既 model 減價,新個部 keep 住同價,咁我都會想買一部呢... :p lawleo 發表於 2010-7-9 23:17
舊個隻只可以 accept 最多 10V... 如果今次有 12V 以上就好了. lawleo 發表於 2010-7-9 10:41
你用100:1探針咪ok lor Offer 發表於 2010-7-9 23:50
wa, 有得咁用架,真係唔知 tim。我一部都未見過未用過,覺得佢地好神秘。 ... lawleo 發表於 2010-7-10 00:04