小心GND 的接駁點.
有一組COIL要有4A,另一組只用了2A,, 即係要48VA牛,有12VA係一定用不到的.

TOP

5V2A+12V2A, 成34W, 用switching牛啦. 一舊水以內就有.

用linear牛+穩壓, efficiency又低, 又貴, 又熱, 又大隻 ......
唯一好處係low noise, 俾hi-fi用, 或者貴D都值.

TOP

回復 11# dino_lo

師兄, 你提及"小心GND的接駁點"呢度唔係幾明, 可以講多些少嗎? 感謝

回復 12# jwong852

呢層我都明白, 不過正因為我唔想用 Switching 牛, 加上想自己砌黎試下玩下, 所以體積大 同 貴 都唔緊要

TOP

回復  dino_lo
呢層我都明白, 不過正因為我唔想用 Switching 牛, 加上想自己砌黎試下玩下, 所以體積大 同 貴 都唔緊要
回復  jwong ...
superman9394 發表於 2011-5-5 23:44

咁用LT1085CT啦

TOP

本帖最後由 superman9394 於 2011-5-6 00:02 編輯

回復 14# minki

師兄, 我o係 RS 見到 LM1085 同 LT1085 個價都差好遠下, 其實呢兩款係咪只係唔同廠牌但規格係一樣? 如果規格一樣但係價錢差禁遠係唔係唔太值呢? LT1085 品質比較好? 雖然話貴唔緊要, 但係貴得黎唔抵/唔值就緊要

感謝回答

TOP

回復  minki

師兄, 我o係 RS 見到 LM1085 同 LT1085 個價都差好遠下, 其實呢兩款係咪只係唔同廠牌但規格 ...
superman9394 發表於 2011-5-6 00:01

LT 係LINEAR出品.....係HI-FI界都好好多人 RECOMMEND LE粒.....聽聞NOISE小O的
LM係 NATIONAL SEMI 出品(剛剛比TI食左果間)
如果你係第一次DIY...我SUGGEST你買LM1085....因為LT就算NOISE低...
都要好GE零件/線路/LAYOUT先可以發揮到......而且價錢貴...一唔小心就

TOP

回復 16# minki

原來如此~

師兄, 我仲有一個問題, 穩壓部分我係唔係跟 Datasheet 入面最 Basic o個個砌法黎砌就ok? 如下圖
BASIC.jpg

感謝師兄解答

TOP

回復  minki

原來如此~

師兄, 我仲有一個問題, 穩壓部分我係唔係跟 Datasheet 入面最 Basic o個個砌法黎 ...
superman9394 發表於 2011-5-6 00:16

係....記住INPUT前+水塘無妨...但係OUTPUT一定唔可以增+水塘....
想NOISE小O的可以再+1X 0.1UF 1X0.01UF陶瓷電容

TOP

要用在AUDIO? LT一定好過 LM.
LINEAR 要平用,就用LM317, 好過7812, 7805,而且可以調.
係唔係要12V 同 5V COMMON GND?
其實火牛二次出, 單用一組 12V AC ,整流>瀘波>穩壓 DC12.
再降5V 穩壓就得,又可以慳一組整流,隻牛輸出又唔會側埋一面.

TOP

要用在AUDIO? LT一定好過 LM.
LINEAR 要平用,就用LM317, 好過7812, 7805,而且可以調.
係唔係要12V 同 5V CO ...
kammoo 發表於 2011-5-6 00:26

第一次DIY...唔駛咁重本掛
不過12V再REG去5V會唔會好熱?

TOP