你係咪用一隻牛推兩支燈,試試單獨供電..落鴨記買多隻牛
felixku 發表於 2012-8-7 23:34



   
應該唔係牛問題, 因為我仲有紅色 flexlight 一支都好光, 無奈UV flexlight 就無乜料來

TOP

所以我每種一百粒咁買,買親都過百
felixku 發表於 2012-8-7 22:54


買太多又用唔晒嘛~~

師兄可以PM下邊檔淘嘛?
仲有可唔可以請教咩螺絲會多用d,定我都淘定一set lu

TOP

本帖最後由 tc3335 於 2012-8-8 08:49 編輯
用兩支30CM 都無乜料來..
i_djinn 發表於 2012-8-7 23:03


之前我用30cm LED燈珠~效果弱爆~
再加30cm,好得小小~
之後轉去光管,好光,唔錯
最後就心思思試埋SMD LED,效果比半管弱小小
不過長度多選擇and唔使用驅動器咁煩~

最後發現,UV要有效,就要用多方向去射落件物件到~
如思只用一個方向,效果真係好一般~
所以我都買條長既包晒上,左,右~

TOP

之前我用30cm LED燈珠~效果弱爆~
再加30cm,好得小小~
之後轉去光管,好光,唔錯
最後就心思思試埋SMD LE ...
tc3335 發表於 2012-8-8 08:47



    咁大鑊....即是要再買多條UV光管...?
你那光管在那買呢?

TOP

買太多又用唔晒嘛~~

師兄可以PM下邊檔淘嘛?
仲有可唔可以請教咩螺絲會多用d,定我都淘定一set lu ...
tc3335 發表於 2012-8-8 08:44


用係機箱定水冷先??

TOP

用係機箱定水冷先??
felixku 發表於 2012-8-8 12:45


機箱啊

TOP

機箱啊
tc3335 發表於 2012-8-8 14:51


光驅位個啲M3,HDD就M4,長度一般5-6MM就夠,如果加防震墊就長多2MM

TOP

光驅位個啲M3,HDD就M4,長度一般5-6MM就夠,如果加防震墊就長多2MM
felixku 發表於 2012-8-8 17:25


感謝,搵緊tb店ing

TOP

咁大鑊....即是要再買多條UV光管...?
你那光管在那買呢?
i_djinn 發表於 2012-8-8 10:47


光管係298 3樓買嘅
你可以問下嗰老細意見如果你去啲話
佢幾helpful的

TOP

光管係298 3樓買嘅
你可以問下嗰老細意見如果你去啲話
佢幾helpful的
tc3335 發表於 2012-8-8 21:58



  找唔找到無驅動既光管呢.....隻轉換器都幾大舊...

TOP