整咗成晚
要穩行4.1要1.32v
tc3335 發表於 16/7/2012 22:32



如果我冇記錯,~4GHz用1.32v 尚算正常電壓, 只係唔明點解之前可以低D

你入bios睇下火牛個+3.3v而家係咩讀數

TOP

如果我冇記錯,~4GHz用1.32v 尚算正常電壓, 只係唔明點解之前可以低D

你入bios睇下火牛個+3.3v而家係 ...
FeverMike 發表於 2012-7-16 23:55



    之前可以低D?
轉了BIOS? 或可能縮左都唔出奇.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  i_djinn


    Tc轉左牛牛
btf_bb 發表於 2012-7-17 00:45


一轉牛就要俾多一格電?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 FeverMike 於 2012-7-17 08:19 編輯
一轉牛就要俾多一格電?
i_djinn 發表於 17/7/2012 00:49



我咁問係有原因,我講下我個例子,我一路都冇换過牛,但2,3星期前我發現部機久唔久會hang(尤其是sleep之後wake返果下多數hang) 但大多時間使用都冇問題, 開頭以後超頻不穩,於是喺各個參數都試過加少少電, 比多些少電又好似ok, 所以不以為然......直至上星期底板個AI Suite不斷彈個警告出黎話個+3.3v得2.9幾v, 我先意識到可能係同火牛跌v有關...所以我出左個post發問,有師兄話雖然D+3.3v, +5v, +12v等一定唔會比到exactly the same嘅數值,但正負以5%為合(一般火牛都係負),所以我攞左隻牛上代代理, 用佢地座大錶一度,見我隻牛條+3.3v得+2.8幾v...

希望tc唔係火牛有問題,因為我同佢用同一牌子,代理超差的...

TOP

回復  i_djinn


    牛牛會有誤差,未見過+12v就真係+12v,實有0.xxV分別
btf_bb 發表於 17/7/2012 01:30



對!! 12v有11.5v以上已經唔錯

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我咁問係有原因,我講下我個例子,我一路都冇换過牛,但2,3星期前我發現部機久唔久會hang(尤其是sleep ...
FeverMike 發表於 2012-7-17 08:13



    見我隻牛條+3.3v得+2.8幾v... 咁有無換返隻俾你呢??

TOP

本帖最後由 FeverMike 於 2012-7-17 10:30 編輯
回復  FeverMike


    你估吓咁樣係牛定抑或板出問題
to_chan 發表於 17/7/2012 10:09


我估係你出問題

要準繩當然要用個已校正嘅它錶量度,但在一般人屋企冇它錶或其他儀器幫助之下,最好/亦唯有信bios  

TOP