本帖最後由 FeverMike 於 2012-7-17 08:19 編輯
一轉牛就要俾多一格電?
i_djinn 發表於 17/7/2012 00:49 
我咁問係有原因,我講下我個例子,我一路都冇换過牛,但2,3星期前我發現部機久唔久會hang(尤其是sleep之後wake返果下多數hang) 但大多時間使用都冇問題, 開頭以後超頻不穩,於是喺各個參數都試過加少少電, 比多些少電又好似ok, 所以不以為然......直至上星期底板個AI Suite不斷彈個警告出黎話個+3.3v得2.9幾v, 我先意識到可能係同火牛跌v有關...所以我出左個post發問,有師兄話雖然D+3.3v, +5v, +12v等一定唔會比到exactly the same嘅數值,但正負以5%為合(一般火牛都係負),所以我攞左隻牛上代代理, 用佢地座大錶一度,見我隻牛條+3.3v得+2.8幾v... 
希望tc唔係火牛有問題,因為我同佢用同一牌子,代理超差的... |