有新疑問啊~~
請問個CPU VTT 要set幾多架通常??
我朋友話最好係CPU volt +150mV到~
但又唔可以過1.4~~

...
tc3335 發表於 2012-7-15 15:10


200都不怕,空冷安全上限來說,又唔可以過1.45v,你可加200,有可能超到

TOP

我那個愚公威力強大~
遇山劈山~~~
tc3335 發表於 2012-7-15 14:11



    將冰山擘開

TOP

本帖最後由 raymond1688 於 2012-7-15 19:17 編輯
今晚試試~~



我要努力補習下d 超頻野生得啦~~
tc3335 發表於 2012-7-15 14:10


師兄你有沒有,最新的ELeetTune如有可上傳,謝謝


找到了

TOP

師兄你有沒有,最新的ELeetTune如有可上傳,謝謝


找到了
raymond1688 發表於 2012-7-15 17:00


個Eleet我到現在都唔太識用呢~~

TOP

200都不怕,空冷安全上限來說,又唔可以過1.45v,你可加200,有可能超到
raymond1688 發表於 2012-7-15 15:37


佢VTT預設應該係1.2v無記錯~~
其實我auto佢好唔好呢~~
我有小小怕燒呢~

TOP

佢VTT預設應該係1.2v無記錯~~
其實我auto佢好唔好呢~~
我有小小怕燒呢~
tc3335 發表於 2012-7-16 12:15



如我無記錯    200=1.4V,我試過,無事

TOP

如我無記錯    200=1.4V,我試過,無事
raymond1688 發表於 2012-7-16 12:22


其實VTT係for邊part架??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP