raymond1688 當前離線
進階會員
有新疑問啊~~ 請問個CPU VTT 要set幾多架通常?? 我朋友話最好係CPU volt +150mV到~ 但又唔可以過1.4~~ ... tc3335 發表於 2012-7-15 15:10
TOP
i_djinn 當前離線
特級會員
我那個愚公威力強大~ 遇山劈山~~~ tc3335 發表於 2012-7-15 14:11
今晚試試~~ 我要努力補習下d 超頻野生得啦~~ tc3335 發表於 2012-7-15 14:10
tc3335 當前離線
師兄你有沒有,最新的ELeetTune如有可上傳,謝謝 找到了 raymond1688 發表於 2012-7-15 17:00
200都不怕,空冷安全上限來說,又唔可以過1.45v,你可加200,有可能超到 raymond1688 發表於 2012-7-15 15:37
佢VTT預設應該係1.2v無記錯~~ 其實我auto佢好唔好呢~~ 我有小小怕燒呢~ tc3335 發表於 2012-7-16 12:15
如我無記錯 200=1.4V,我試過,無事 raymond1688 發表於 2012-7-16 12:22
btf_bb 當前離線
Banned
to_chan 當前離線