tc3335 當前離線
進階會員
最好買pack過2000啦, 我用三星金條,平靚正 raymond1688 發表於 2012-7-15 11:03
TOP
raymond1688 當前離線
金條現在好難搵啦~~ 再加上財証問題~~ 要諗諗先~ 我都未搵到個原因啊~ 今晚post個biso setting俾師兄們參 ... tc3335 發表於 2012-7-15 11:11
i_djinn 當前離線
特級會員
再買既話我怕"山"都俾人移埋啊~ tc3335 發表於 2012-7-15 10:51
長知識了~~~~ 我成日以為ram標左1600,就會好似d oc顯卡咁~ 一出廠default左1600~ ... tc3335 發表於 2012-7-14 20:38
師兄,擦膠擦ram啦 raymond1688 發表於 2012-7-15 11:38
有時顯卡預超俾你後,玩gsme 都唔stable, 要加一格 @@ i_djinn 發表於 2012-7-15 13:55
唔會有咁多愚公既 i_djinn 發表於 2012-7-15 13:49
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
我那個愚公威力強大~ 遇山劈山~~~ tc3335 發表於 15/7/2012 14:11
Haha...那不是愚公,是炮王,用炸的 FeverMike 發表於 2012-7-15 14:15
melody20541 當前離線
炸到粉身碎骨 raymond1688 發表於 2012-7-15 15:17