本帖最後由 tc3335 於 2012-7-15 11:13 編輯
最好買pack過2000啦,    我用三星金條,平靚正
raymond1688 發表於 2012-7-15 11:03


金條現在好難搵啦~~
再加上財証問題~~
要諗諗先~
我都未搵到個原因啊~
今晚post個biso setting俾師兄們參詳下~

TOP

金條現在好難搵啦~~
再加上財証問題~~
要諗諗先~
我都未搵到個原因啊~
今晚post個biso setting俾師兄們參 ...
tc3335 發表於 2012-7-15 11:11


師兄,擦膠擦ram啦

TOP

再買既話我怕"山"都俾人移埋啊~
tc3335 發表於 2012-7-15 10:51


唔會有咁多愚公既

TOP

長知識了~~~~
我成日以為ram標左1600,就會好似d oc顯卡咁~
一出廠default左1600~ ...
tc3335 發表於 2012-7-14 20:38



    有時顯卡預超俾你後,玩gsme 都唔stable, 要加一格 @@

TOP

本帖最後由 tc3335 於 2012-7-15 14:12 編輯
師兄,擦膠擦ram啦
raymond1688 發表於 2012-7-15 11:38


今晚試試~~

有時顯卡預超俾你後,玩gsme 都唔stable, 要加一格 @@
i_djinn 發表於 2012-7-15 13:55


我要努力補習下d 超頻野生得啦~~

TOP

唔會有咁多愚公既
i_djinn 發表於 2012-7-15 13:49


我那個愚公威力強大~
遇山劈山~~~

TOP

我那個愚公威力強大~
遇山劈山~~~
tc3335 發表於 15/7/2012 14:11



   
Haha...那不是愚公,是炮王,用炸的

TOP

有新疑問啊~~
請問個CPU VTT 要set幾多架通常??
我朋友話最好係CPU volt +150mV到~
但又唔可以過1.4~~

請指教指教

TOP

Haha...那不是愚公,是炮王,用炸的
FeverMike 發表於 2012-7-15 14:15



    炸到粉身碎骨

TOP

炸到粉身碎骨
raymond1688 發表於 2012-7-15 15:17


夜晚炸到粉身碎骨

TOP