本帖最後由 FeverMike 於 2012-7-14 20:50 編輯
無超ram啦,佢預設1600既呢
我都低行返2:8~
tc3335 發表於 14/7/2012 19:17



呢個我記得些少,嚴格D黎講你行1600已經叫超左,pack ram標1600嘅意思係如無意外包你可以超上1600,而i7-9x0原生只係支援DDR3-1066, 過左1066就已經係叫超頻

http://ark.intel.com/zh-tw/produ ... e-i7-920-Processor-(8M-Cache-2_66-GHz-4_80-GTs-Intel-QPI)

我唔知raymond係唔係懷疑你D ram連1600都上唔返, 只是多囗講下定義上你行1600已經是超左頻

TOP

呢個我記得些少,嚴格D黎講你行1600已經叫超左,pack ram標1600嘅意思係如無意外包你可以超上1600,而i7 ...
FeverMike 發表於 2012-7-14 20:05


長知識了~~~~
我成日以為ram標左1600,就會好似d oc顯卡咁~
一出廠default左1600~

TOP

電壓的EVGA VDROOP CONTROL選WITHOUT VDROOP,  CPU=1.35V,試試,
raymond1688 發表於 2012-7-14 20:03


Vdrop我已經關了~~
但我未上水前我1.26就上到4G~
現在去到1.29都入唔返OS~

TOP

Vdrop我已經關了~~
但我未上水前我1.26就上到4G~
現在去到1.29都入唔返OS~ ...
tc3335 發表於 2012-7-14 20:40


C兄 我個箱 同排訂左返黎唔岩用...
但係一睇就知你會好好對佢地 我平D比你啦(東山再起)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  melody20541


    豪哥!我先5要你部抽濕機
btf_bb 發表於 2012-7-15 01:10


好明顯係低音喇叭啦

TOP

Vdrop我已經關了~~
但我未上水前我1.26就上到4G~
現在去到1.29都入唔返OS~ ...
tc3335 發表於 2012-7-14 20:40


師兄,你有冇其它ram試下,或用擦膠,擦ram

TOP

C兄 我個箱 同排訂左返黎唔岩用...
但係一睇就知你會好好對佢地 我平D比你啦(東山再起) ...
melody20541 發表於 2012-7-14 23:45


再買既話我怕"山"都俾人移埋啊~

TOP

師兄,你有冇其它ram試下,或用擦膠,擦ram
raymond1688 發表於 2012-7-15 10:15


暫時無其他ram係手~~
但如果係咁,我要唔要買pack 2000/2133返來幫助下??

TOP

暫時無其他ram係手~~
但如果係咁,我要唔要買pack 2000/2133返來幫助下??
tc3335 發表於 2012-7-15 10:52



最好買pack過2000啦,    我用三星金條,平靚正

TOP