支持開箱!我都用咗兩個月,暫停無問題!

TOP

支持開箱 299禁平,抵,但會唔會漏水之類?
w223988 發表於 2013-10-26 21:21



    漏吾漏水呢D野應該無人可以百分百保證你

玩水可以話係另一種享受吧

你睇下我就知,仲有吾小師兄玩自砌水,加埋lighting 正到爆

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

TOP

支持開箱~~!!!
支持開箱~~!!!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

師兄好有心,比開箱更開箱

TOP

ITX 機箱示範。
nicksir 發表於 2013-10-20 15:29



CHING咁裝會唔伯怪左D?
個風扇向上吹,但唔係吹住個冷排

TOP

有冇溫度圖??

TOP

很有心機的開箱文

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

玩得多風冷試用水冷, 星期五收工出旺電海鮮坊買左一隻, 盛惠 $299, 換左隻用左 N 年舖晒塵既風冷, 用落真係好靜, 暫時無投訴, 呢個星期會再買多隻換埋我細妹部電腦個風冷

TOP