回復 67# ivanng213


    性能係RAYSTORM, 耐用請用EK /  KOOLANCE

TOP

回復  ivanng213


    性能係RAYSTORM, 耐用請用EK /  KOOLANCE
samtch 發表於 2012-8-28 21:44




EK-SUPREMACY-NICKLE

呢隻$700得唔得

TOP

本帖最後由 davis19890227 於 2012-8-28 21:57 編輯
EK-SUPREMACY-NICKLE

呢隻$700得唔得
ivanng213 發表於 2012-8-28 21:50



    咁熟面口嘅張相
http://royalwatercoolinghk.hkmegamall.com/eshop/index.php?shopid=3369
香港EK代理

TOP

咁熟面口嘅張相
davis19890227 發表於 2012-8-28 21:54



    咪就係你果隻

TOP

水箱: XSPC D5 Bayres  x1 <-----$600
CPU Block: EK-SUPREMACY-NICKLE x1<-----$750
Pump: Koolance PMP450 (=D5調速版) x1 <-----$700
冷排: XSPC RX240 x1 <------ $450
鎖咀: EK 13/19 Compression fitting x6 <-----$300
水喉: 叫店主介紹, 2米 (應該夠有餘) <-----$150

大家再望下比比意見

TOP

水箱: XSPC D5 Bayres  x1
ivanng213 發表於 2012-8-28 22:17



    用寶㙮?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢套就靚爆
btf_bb 發表於 2012-8-28 22:24



    $$$

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

$50粒係鎖咀
btf_bb 發表於 2012-8-28 22:26



    林師傅果然是高手,一看就知

TOP