回復 770# apple_100


    無所謂      等個支付寶正常先

TOP

回復 769# stupidfung

彈盡糧絕

TOP

回復 771# HKDMC


    又有團

TOP

回復 771# HKDMC


想問問師兄用問走支付寶??
今次又係好少野,兩隻水流計

TOP

回復 773# ken125111


    http://www.performance-pcs.com/c ... p;products_id=25970

lee個要等到9號先有         轉黑色即有      點搞

TOP

回復 774# apple_100


    比條link我先  我一陣支付寶正常就比錢

TOP

回復 776# HKDMC


想知師兄用咩俾錢支付寶...因為信用卡會收3%手續費,淘點好似收1.24匯價,我FD收1.23

TOP

回復 777# apple_100


    淘點收1.25匯價

TOP

回復 775# HKDMC


    咁大鑊!
但我全部都銀色嚟

TOP

回復 779# ken125111


    要等到9號

TOP