to_chan 當前離線
Banned
TOP
tc3335 當前離線
進階會員
回復 tc3335 脫苦海未嘗唔係一件好事 to_chan 發表於 2012-7-2 23:02
i_djinn 當前離線
特級會員
係啊~~不過仍然有好多不滿既地方~ 算啦~有機會再整啦~返去山洞啦~ ... tc3335 發表於 2012-7-2 22:56
yaocc0456 當前離線
現在你上了CPU 和 GPU? 原先你仲有乜野咪攪? i_djinn 發表於 2012-7-2 23:29
其實TC你仲差咩味搞 yaocc0456 發表於 2012-7-2 23:33
係啊CPU同GPU都上晒lu~ 其實我仲有HD bay,活動式層板,Control panel 既架都未整~ ... tc3335 發表於 2012-7-2 23:41
哦...個啲濕星野..難唔到你...慢慢攪 i_djinn 發表於 2012-7-2 23:57
btf_bb 當前離線
凍到起唔到頭 to_chan 發表於 2012-7-3 00:18