提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  tc3335
脫苦海未嘗唔係一件好事
to_chan 發表於 2012-7-2 23:02


最弊我心仍在呢,表現脫左only

TOP

係啊~~不過仍然有好多不滿既地方~
算啦~有機會再整啦~返去山洞啦~ ...
tc3335 發表於 2012-7-2 22:56


現在你上了CPU 和 GPU?

原先你仲有乜野咪攪?

TOP

回復 762# tc3335


    其實TC你仲差咩味搞

TOP

現在你上了CPU 和 GPU?

原先你仲有乜野咪攪?
i_djinn 發表於 2012-7-2 23:29
    其實TC你仲差咩味搞
yaocc0456 發表於 2012-7-2 23:33



係啊CPU同GPU都上晒lu~

其實我仲有HD bay,活動式層板,Control panel 既架都未整~

TOP

係啊CPU同GPU都上晒lu~

其實我仲有HD bay,活動式層板,Control panel 既架都未整~ ...
tc3335 發表於 2012-7-2 23:41



    哦...個啲濕星野..難唔到你...慢慢攪

TOP

哦...個啲濕星野..難唔到你...慢慢攪
i_djinn 發表於 2012-7-2 23:57


唔啦,我現在連對住電腦既時間都減少左好多啦,
留返下一次先啦....





噢~~~我粒U上唔返4G啊~~~~><

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

    凍到起唔到頭
to_chan 發表於 2012-7-3 00:18


之前1.26v,唔開tubro,都上到4G
現在去到1.28都未得~

咁係咪者係縮左啦??

TOP