我要發360開箱文
唔好同我爭,希望唔好有人用3日快運

TOP

EK but AIO

TOP

我要發360開箱文
唔好同我爭,希望唔好有人用3日快運
pasupasu105 發表於 2015-9-18 20:57


用三日運果啲應該都同你差不多時候收到, 因為我用佢free果隻, 今日都已經收到件了

TOP

用三日運果啲應該都同你差不多時候收到, 因為我用佢free果隻, 今日都已經收到件了 ...
joelai0405 發表於 2015-9-19 09:58



    甘開心
我試下可唔可以變反free shipping
甘我比多D錢做咩......

TOP

我想請教下各位大大,如果用兩粒CPU應該點配?

TOP

回覆 65# tomcools
應該用風冷, 減少任何出事既可能

TOP

如果想買呢套, 係唔係最好O係官網訂呀? is it worldwide free shipping?

TOP

如果想買呢套, 係唔係最好O係官網訂呀? is it worldwide free shipping?
firehero 發表於 2015-9-20 09:51



    係,做緊推廣
全世界包郵
係我多手用左9-12日shipping

TOP

依家冇免運了....只有3日47.81 DHL及9-14日63.41,240+運費差少少2千,都係睇下開箱算,除非同100GTX差10度8度仲可以諗下

TOP

回覆 69# mang


    agree

TOP