ching覺5覺2槽有太多空位,硬係好似好難睇
可愛老坑 發表於 2014-3-14 14:38



    要聯絡黑鬼去九龍城老爆某糖水店就可以加多兩張卡了

TOP

要聯絡黑鬼去九龍城老爆某糖水店就可以加多兩張卡了
yiu81 發表於 2014-3-14 15:18


洗5洗老爆呀 帶理排皇上大陸走兩轉煙你得啦

TOP

中毒了

TOP

回復 62# 可愛老坑


   香港快喲,挖完炭可以馬上去高登燒

TOP

終於搵到個箱啦,今獲一次過解毒

IMG_1406666.jpg

TOP

終於搵到個箱啦,今獲一次過解毒
yiu81 發表於 2014-3-14 17:01



    恭喜師兄入手

TOP

S8太毒啦

TOP

終於搵到個箱啦,今獲一次過解毒
yiu81 發表於 2014-3-14 17:01


個人覺得用大板唔太建議用呢隻箱,因為塊板訓喺度,itx或matx就冇所謂

TOP

終於搵到個箱啦,今獲一次過解毒
yiu81 發表於 2014-3-14 17:01


個箱可唔可以裝個1080排放頂

TOP

GOGOGO左啦
yiu81 發表於 2014-3-14 12:50


師兄部機巧靚喎
又多個同道
恭喜師兄成

TOP