有前途,支持開箱~~!!

TOP

N200+120V $666
hkbpc 發表於 2013-9-29 22:03



    請問邊層, 邊個入口? 我都想整番個玩下.

TOP

.......今個月先買左n200

TOP

請問邊層, 邊個入口? 我都想整番個玩下.
enn 發表於 2013-9-30 23:48



    黃金地庫

TOP

黃金地庫
hkbpc 發表於 2013-10-1 01:34



好似好抵, 不過唔想換機箱住喎  

TOP

剛才心思思見呢隻野平都想買,但驚唔識搞,最後都係放棄,唔知同正常風冷比可以低幾多度左右呢?

TOP

剛才心思思見呢隻野平都想買,但驚唔識搞,最後都係放棄,唔知同正常風冷比可以低幾多度左右呢? ...
hkpenthouse 發表於 2013-10-12 16:30


我自己都係第一次用任何類型嘅水冷(都係見120V 平先用)。有砌機經驗嘅話,睇完說明書、開箱文、youtube 等等再搞就唔會有事。
暫時用咗一個月,唔覺有咩問題。係除非夜䦨人靜+唔開風扇,先覺得部機有聲。(據聞係個pump 摩打聲?)

我無試過同風冷比較,不過出名熱嘅Haswell i7 都唔過80度(我無超頻;但自己喺冷排再加多把風扇),同一般見到嘅4770k 其他水冷測試結果差唔多。
下圖係今日prime95 small FFTs 5分鐘後嘅結果。4771 長期徘徊喺74/75度之間(如果full load 埋外置display card,就徘徊77/78度,最高81度)。之前最熱嗰幾日就大約77/78 度。
Haswell prime95.PNG

TOP

20131020_152855.jpg
ITX 機箱示範。

TOP

ITX 機箱示範。
nicksir 發表於 2013-10-20 15:29



    咩機箱嚟

TOP

120V 比120M 新?

TOP