davis19890227 當前離線
中級會員
$2.5K啦 真係盡啦 ivanng213 發表於 2012-8-28 20:56
TOP
ivanng213 當前離線
ivan..
進階會員
回復 davis19890227 未郁, 又懶, 又要儲$ FeverMike 發表於 2012-8-28 20:56
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
不如就base on XSPC set啦 再改D5同其他補品啦 ivanng213 發表於 2012-8-28 20:58
回復 ivanng213 wait a moment FeverMike 發表於 2012-8-28 21:01
ccwtitan 當前離線
koolance cpu-370 EK-Supreme HF XSPC RAYSTORM 邊隻最好 ivanng213 發表於 2012-8-28 21:27
samtch 當前離線