一個人唔係加幾多?
like就可以加多d
FeverMike 發表於 2012-8-18 15:51



    睇黎你面書係用英文架喎XD

TOP

睇黎你面書係用英文架喎XD
ccwtitan 發表於 18/8/2012 15:54



email address 係英文

TOP

email address 係英文
FeverMike 發表於 2012-8-18 16:00



    正常中文面書人係用讚好架喎XD

TOP

正常中文面書人係用讚好架喎XD
ccwtitan 發表於 18/8/2012 16:15



水區師兄弟都知我唔正常

TOP

水區師兄弟都知我唔正常
FeverMike 發表於 2012-8-18 16:49



    我未見識過嘛XD

TOP

回復 65# ccwtitan


話比你知咪一樣,邊有正常人好似我咁認自己唔正常架?

TOP

回復  ccwtitan


話比你知咪一樣,邊有正常人好似我咁認自己唔正常架? ...
FeverMike 發表於 2012-8-18 17:22



    醉左既人話自己無醉係醉左
正常人認自己唔正常姐係正常

TOP

醉左既人話自己無醉係醉左
正常人認自己唔正常姐係正常
ccwtitan 發表於 18/8/2012 18:52



你條方程式錯左,上下唔對等,就算要分別寫呢2句出黎都唔應該咁寫

醉左同冇醉嘅人都會話自己冇醉 (只有醉完醒返嘅人話自己之前醉左先係真係醉)
正常同唔正常嘅人都會話自己正常 (只有我呢D極度唔正常嘅人先會話自己唔正常)

TOP

你條方程式錯左,上下唔對等,就算要分別寫呢2句出黎都唔應該咁寫

醉左同冇醉嘅人都會話自己冇 ...
FeverMike 發表於 2012-8-18 19:12


第一個非常認同,至於你果個,只有傻嘅先會玩水冷,當你係啦XD

TOP

第一個非常認同,至於你果個,只有傻嘅先會玩水冷,當你係啦XD
ccwtitan 發表於 18/8/2012 19:53



雖然我好認同及欣賞你嘅講法,但小心呢度好多水佬......

TOP