上埋DISPLAY條水道先會好睇啲.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果想換膠片,問得點攪,你應該未用過電鑽,自己好惡玩ga.要齊架撐先有得玩。
其次張vga點解5上埋水呢 ...
btf_bb 發表於 2012-8-7 00:57


佢可能想買張690上水...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  felixku

如果換vga到時樓主都有排玩。
加排,改水道,仲有機會要換泵,禁就正la.
但銀包一定 ...
btf_bb 發表於 2012-8-7 01:18


上水就係條不歸路

不過只走CPU又真係點攪都唔靚...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

上水根本係一個工程,由籌備,設計,定料,買料,上料,更改,後加,改良,眞係要花好多心思同時間同金錢 ...
btf_bb 發表於 2012-8-7 01:45



    ching...我仲未諗到換咩display...而家用緊inno560se...又覺得夠用....如果因為上水可以靚d不如買多張行sli上水....會唔會好低b

TOP

回復 62# btf_bb


    ching....我唔係未用過電鑽...因為我打問過個網...發現原來只有一個可裝230mm既風扇位既窿,如果要介返同個網一樣咁大既窿我就冇咩把握....有冇ching可以幫幫手??

TOP

本帖最後由 melody20541 於 2012-8-7 03:26 編輯
回復  btf_bb


    ching....我唔係未用過電鑽...因為我打問過個網...發現原來只有一個可裝230mm既風扇位 ...
davis19890227 發表於 2012-8-7 03:11

搵池哥把啦 再唔係我幫你都得..不過我收好貴架
岩岩先收工 .....做死人ON CALL  36小時

TOP

ching...我仲未諗到換咩display...而家用緊inno560se...又覺得夠用....如果因為上水可以靚d不如買多 ...
davis19890227 發表於 2012-8-7 01:55


一D都唔會 自己鍾意就得就算P4上水都可以好靚

TOP