felixku 當前離線
進階會員
TOP
btf_bb 當前離線
Banned
如果想換膠片,問得點攪,你應該未用過電鑽,自己好惡玩ga.要齊架撐先有得玩。 其次張vga點解5上埋水呢 ... btf_bb 發表於 2012-8-7 00:57
回復 felixku 如果換vga到時樓主都有排玩。 加排,改水道,仲有機會要換泵,禁就正la. 但銀包一定 ... btf_bb 發表於 2012-8-7 01:18
davis19890227 當前離線
中級會員
上水根本係一個工程,由籌備,設計,定料,買料,上料,更改,後加,改良,眞係要花好多心思同時間同金錢 ... btf_bb 發表於 2012-8-7 01:45
melody20541 當前離線
回復 btf_bb ching....我唔係未用過電鑽...因為我打問過個網...發現原來只有一個可裝230mm既風扇位 ... davis19890227 發表於 2012-8-7 03:11
ching...我仲未諗到換咩display...而家用緊inno560se...又覺得夠用....如果因為上水可以靚d不如買多 ... davis19890227 發表於 2012-8-7 01:55