冇錯
pochaccoandxo 發表於 23/6/2014 12:22



   
同上

TOP

同上
FeverMike 發表於 2014-6-23 12:32


我直頭唔見左黑哥架車

TOP

回覆  FeverMike

黑鬼師兄用左好多心機同時間,真係掂牙
可愛老坑 發表於 2014-6-23 11:54


簡直喺神作!佩服

TOP

我直頭唔見左黑哥架車
pochaccoandxo 發表於 23/6/2014 12:38



   

我行路咋

TOP

又暗示想换新車
可愛老坑 發表於 2014-6-23 12:31


X99, 5960X

TOP

我行路咋
FeverMike 發表於 2014-6-23 12:51



    我知,泊好架車食住煙等我呀嗎

TOP

又暗示想换新車
可愛老坑 發表於 23/6/2014 12:31



   

又明示想回收物資

TOP

我行路咋
FeverMike 發表於 2014-6-23 12:51


行路快過揸車, 6 million dollar man...岳史迪...

TOP

又明示想回收物資
FeverMike 發表於 2014-6-23 12:53


留兩張7990比老坑

TOP

留兩張7990比老坑
fatdumm 發表於 23/6/2014 13:09



   
d cheap野佢唔用架

TOP