angus2002c 當前離線
中級會員
我果D自己度自己整, 跟返自己D配置&走位, 長度唔知啱唔啱你 VGA: 450MM SOUND CARD: 400MM M/B 24PIN, ... FeverMike 發表於 2014-6-22 21:28
TOP
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
進階會員
好 多謝師兄先 D600上水一流 angus2002c 發表於 22/6/2014 21:36
可愛老坑 當前離線
()下() 當前離線
royho 當前離線
特級會員
pochaccoandxo 當前離線
我地呢啲真係連黑哥嘅車尾燈都見唔到喇 royho 發表於 2014-6-23 12:20
回覆 FeverMike 黑鬼師兄用左好多心機同時間,真係掂牙 可愛老坑 發表於 23/6/2014 11:54
恭喜黑哥用左甘多時間終於上完機,見到前置真係O左,好壯觀 喉既走法,設計,真係諗唔到原來可以甘走法:go ... ()下() 發表於 23/6/2014 12:00
我地呢啲真係連黑哥嘅車尾燈都見唔到喇 royho 發表於 23/6/2014 12:20