我果D自己度自己整, 跟返自己D配置&走位, 長度唔知啱唔啱你

VGA: 450MM
SOUND CARD: 400MM
M/B 24PIN,  ...
FeverMike 發表於 2014-6-22 21:28

好 多謝師兄先
D600上水一流

TOP

好 多謝師兄先
D600上水一流
angus2002c 發表於 22/6/2014 21:36



用D600上水, 要諗清楚水喉走位先呀

TOP

回覆 672# FeverMike

黑鬼師兄用左好多心機同時間,真係掂牙

TOP

恭喜黑哥用左甘多時間終於上完機,見到前置真係O左,好壯觀
喉既走法,設計,真係諗唔到原來可以甘走法

TOP

我地呢啲真係連黑哥嘅車尾燈都見唔到喇

TOP

我地呢啲真係連黑哥嘅車尾燈都見唔到喇
royho 發表於 2014-6-23 12:20


冇錯

TOP

回覆  FeverMike

黑鬼師兄用左好多心機同時間,真係掂牙
可愛老坑 發表於 23/6/2014 11:54




咁客氣呀

TOP

恭喜黑哥用左甘多時間終於上完機,見到前置真係O左,好壯觀
喉既走法,設計,真係諗唔到原來可以甘走法:go ...
()下() 發表於 23/6/2014 12:00



   

你指10 x 5.25" device?

TOP

我地呢啲真係連黑哥嘅車尾燈都見唔到喇
royho 發表於 2014-6-23 12:20


又暗示想换新車

TOP

我地呢啲真係連黑哥嘅車尾燈都見唔到喇
royho 發表於 23/6/2014 12:20


車尾燈壞左,實情我喺你隔離咋

TOP