FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
進階會員
TOP
i_djinn 當前離線
特級會員
回復 i_djinn 哈哈哈哈... 唔食bid下bid下可能慳幾草野 FeverMike 發表於 2012-6-14 22:11
你咪鬼信個黑鬼啦....我係食包咋... 一日儲得幾十蚊... melody20541 發表於 14/6/2012 21:51
melody20541 當前離線
邊個黑鬼連真相都爆埋出黎?? FeverMike 發表於 2012-6-14 22:13
唉 D野自己知好啦...講到出口就唔好啦 melody20541 發表於 14/6/2012 22:16
oh sorry, 咁我收返...各位請注意:豪哥真係冇食鮑架, 大家信佢食包啦 ... FeverMike 發表於 2012-6-14 22:19
tc3335 當前離線
FeverMike 發表於 2012-6-14 22:00
@@ 咁都俾你搵到..$400 剛剛好` i_djinn 發表於 2012-6-14 22:09
仲可以飲糖水... 佢唔覆, 可能真係心郁郁 i_djinn 發表於 2012-6-14 22:12
BYK有過不興快記錄,唔會再買佢~ tc3335 發表於 2012-6-14 22:24