回復 620# i_djinn


哈哈哈哈...
唔食bid下bid下可能慳幾草野

TOP

回復  i_djinn


哈哈哈哈...
唔食bid下bid下可能慳幾草野
FeverMike 發表於 2012-6-14 22:11


仲可以飲糖水...
佢唔覆, 可能真係心郁郁

TOP

你咪鬼信個黑鬼啦....我係食包咋...
一日儲得幾十蚊...
melody20541 發表於 14/6/2012 21:51


邊個黑鬼連真相都爆埋出黎??

TOP

邊個黑鬼連真相都爆埋出黎??
FeverMike 發表於 2012-6-14 22:13


唉 D野自己知好啦...講到出口就唔好啦

TOP

唉 D野自己知好啦...講到出口就唔好啦
melody20541 發表於 14/6/2012 22:16


oh sorry, 咁我收返...各位請注意:豪哥真係冇食鮑架, 大家信佢食包啦

TOP

本帖最後由 melody20541 於 2012-6-14 22:24 編輯
oh sorry, 咁我收返...各位請注意:豪哥真係冇食鮑架, 大家信佢食包啦

...
FeverMike 發表於 2012-6-14 22:19


咁就乖啦 仲要叫人施捨下我呀

TOP

FeverMike 發表於 2012-6-14 22:00


BYK有過不興快記錄,唔會再買佢~

TOP

@@ 咁都俾你搵到..$400 剛剛好`
i_djinn 發表於 2012-6-14 22:09
仲可以飲糖水...
佢唔覆, 可能真係心郁郁
i_djinn 發表於 2012-6-14 22:12


唔啦~去到咁盡,今個月我就真係唔會好過啦~~

TOP

oh sorry, 咁我收返...各位請注意:豪哥真係冇食鮑架, 大家信佢食包啦

...
FeverMike 發表於 2012-6-14 22:19


噢~~~原來豪爺真係吃包既~~
係大家誤會佢啦~~

豪爺唔好意思~~

TOP

BYK有過不興快記錄,唔會再買佢~
tc3335 發表於 2012-6-14 22:24



    漏水??

TOP