FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
進階會員
我行是情有可原 raymond1688 發表於 5/6/2014 08:03
TOP
raymond1688 當前離線
回覆 caferomeo 老人家手腳係慢D…… 中途改變過幾次主意就真,訂野等野,擺低耐左自然dum ... FeverMike 發表於 2014-6-5 07:45
一早知你行 FeverMike 發表於 2014-6-5 08:04
pochaccoandxo 當前離線
係呀,水都差不多用3L……fitting先多(重) FeverMike 發表於 2014-6-5 00:16
真是等到x都白埋 raymond1688 發表於 2014-6-5 08:08
我讀書少,無法,爲有交行貨 raymond1688 發表於 5/6/2014 08:13
alex29 當前離線
900d咪本身有law ~,~ chris05 發表於 2014-6-5 01:27
我而家都4L水真係冇咩事唔好勞動佢出來 pochaccoandxo 發表於 2014-6-5 08:14
使唔使打散重新來過? raymond1688 發表於 2014-6-5 09:04
使唔使打散重新來過? raymond1688 發表於 5/6/2014 09:04