我行是情有可原
raymond1688 發表於 5/6/2014 08:03



   
一早知你行

TOP

回覆  caferomeo


   
老人家手腳係慢D……

中途改變過幾次主意就真,訂野等野,擺低耐左自然dum ...
FeverMike 發表於 2014-6-5 07:45



    真是等到x都白埋

TOP

一早知你行
FeverMike 發表於 2014-6-5 08:04



    我讀書少,無法,爲有交行貨

TOP

係呀,水都差不多用3L……fitting先多(重)
FeverMike 發表於 2014-6-5 00:16



    我而家都4L水真係冇咩事唔好勞動佢出來

TOP

真是等到x都白埋
raymond1688 發表於 2014-6-5 08:08



    X係咩呢

TOP

我讀書少,無法,爲有交行貨
raymond1688 發表於 5/6/2014 08:13



   
同讀書多少邊有關

TOP

900d咪本身有law ~,~
chris05 發表於 2014-6-5 01:27


隔離飯香吖嘛

TOP

我而家都4L水真係冇咩事唔好勞動佢出來
pochaccoandxo 發表於 2014-6-5 08:14



    使唔使打散重新來過?

TOP

使唔使打散重新來過?
raymond1688 發表於 2014-6-5 09:04



    唔好掛

TOP

使唔使打散重新來過?
raymond1688 發表於 5/6/2014 09:04




TJ11

TOP