已經糧盡~~
我連包都無得吃了~
tc3335 發表於 2012-6-14 21:41



    買apple, 當減肥LOL

TOP

唔係麻...$400 捱唔到到月尾WOW...
你想買邊隻display 萬用?? koolance, EK??
i_djinn 發表於 2012-6-14 21:41


剛剛"會計"交左d單來~~扣下扣下,
得返3XX蚊流動資金咋~~

想買個EK~
報答下5850多年既被"SM"~

TOP

唔係麻...$400 捱唔到到月尾WOW...
你想買邊隻display 萬用?? koolance, EK??
i_djinn 發表於 2012-6-14 21:41


佢講既係400 歐元呀....

TOP

剛剛"會計"交左d單來~~扣下扣下,
得返3XX蚊流動資金咋~~

想買個EK~
報答下5850多年既被"SM"~:xd ...
tc3335 發表於 2012-6-14 21:44



    忍住....就來出糧..

TOP

買apple, 當減肥LOL
i_djinn 發表於 2012-6-14 21:43


要用黎買糖水報答林師兄同David兄架~~

TOP

剛剛"會計"交左d單來~~扣下扣下,
得返3XX蚊流動資金咋~~

想買個EK~
報答下5850多年既被"SM"~:xd ...
tc3335 發表於 2012-6-14 21:44



    我想買呢隻koolance...好似幾萬用..

http://koolance.com/gpu-220-vide ... -block?path=0_29_46

TOP

佢講既係400 歐元呀....
melody20541 發表於 2012-6-14 21:45


我唔係同豪爺食"鮑"架~~

TOP

忍住....就來出糧..
i_djinn 發表於 2012-6-14 21:45


有排啊,要5號~~~

TOP

要用黎買糖水報答林師兄同David兄架~~
tc3335 發表於 2012-6-14 21:46



    ...
...咁點攪...食完糖水..變食方包.

TOP

本帖最後由 tc3335 於 2012-6-14 21:51 編輯
我想買呢隻koolance...好似幾萬用..
i_djinn 發表於 2012-6-14 21:47


佢接喉方便~~

之前Ma師兄賣~~我miss左~~

TOP