回覆 49# DirtyBear

900D啦,正好多

TOP

呢部好似EPC第二部發帖既TUF水冷機

呢部就X號機啦,新手作品
1,2號機呢D留番比黃色家禽  ,新手 ...
jacky1d01 發表於 2015-5-5 06:51

支持師兄
TUF

TOP

回復 52 #SKYLINE000

TUF
其實MARK S上水應該用番D白色水冷
可惜我唔鐘意奶白色

或者我部MARK 1應該都上埋水(諗下算 )

poi~

TOP

好專業!

TOP

回復 54 #kwan777

咁都叫專業

poi~

TOP

放番張NB圖先

poi~

TOP

回覆 56# jacky1d01


1.278 @ 4.5GHZ
開蓋上水都有100度

TOP

本帖最後由 elcr9 於 2015-5-13 04:02 編輯

樓主開左蓋又用EK BLOCK
點解唔買埋PRECISE MOUNT?
可以唔洗上返IHS直接上BLOCK落DIE度

TOP

新增LED光污染

TOP

好靚好有型,支持開箱

TOP