提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Sorry, 唔係想翻屍,不過呢套野裝完兩年連水都未換過,只係間唔中加少少水。

唔知係唔係水排、水冷頭多垃 ...
roid2000 發表於 2016-5-4 14:35



    玩水,建議你都係用返D5 pump,耐用,夠力

而你d硬件好似display card,CPU無諗過upgrade咩?

TOP

回覆 52# E-Bass

新手唔識野,下次全部UPDGRADE會考慮買個D5, 如果480 + 360排 +2GPU + CPU BLOCK 一個夠唔夠做??

TOP

回覆  E-Bass

新手唔識野,下次全部UPDGRADE會考慮買個D5, 如果480 + 360排 +2GPU + CPU BLOCK 一個夠唔 ...
roid2000 發表於 2016-5-6 14:06



    當然夠啦,但係唔知你係邊類玩家,有D人係可以話係走火入魔,full load50度左右都仲要唔滿意

TOP

我覺得雙D5好喲

TOP

本帖最後由 inori 於 2016-5-7 18:31 編輯
回覆  E-Bass

新手唔識野,下次全部UPDGRADE會考慮買個D5, 如果480 + 360排 +2GPU + CPU BLOCK 一個夠唔 ...
roid2000 發表於 2016-5-6 02:06 PM


我見D人 360+240+240+CPU+2GPU+MB都係用一個D5就夠
Dual d5 揚程只會上升1/3, 唔係double的, 而且水壓唔會增加
效能的話可升可跌,
有人試過dual D5效能下降因為水流太快經過radiator時唔夠時間散熱(但減速之後會點就冇人講過)
不過可以當raid 1, 7*24死pump唔會燒機

我買左ek dual D5 for 360+240+240+cpu&mb一體+gpu 等緊收貨

TOP

留名學野

TOP

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

換個靚d既機箱啦

TOP

換個靚d既機箱啦
poohpiglet61 發表於 2016-7-29 16:31


機箱已換,重升級左散熱排Tim

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 0192&highlight=

TOP